تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/18 - 16:33
کد خبر: 351237

روش کسب نمره آیلتس 7 در آزمون آیلتس

در این متن، روش های کسب نمره ی آیلتس 7 را ذکر کردم که این راه ها عبارتند از: 1 – ویدئو های آموزشی آیلتس 2 – مقالات آموزشی آیلتس 3 – استفاده از منابع مفید 4 – مشاوره ی آزمون آیلتس 5 – استاد آنلاین آیلتس و شرکت در کلاس های آنلاین. شما باید در آزمون آیلتس نمره ی 7 یا بالاتر از 7 را کسب کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: اکثر کسانی که آزمون آیلتس را شرکت می کنند هدف مهمی دارند و این هدف  ، آیلتس 7 است . چون که آیلتس 7 ( IELTS 7.0  ) به معنای این است که انگلیسی ِشخص خوب است . خیلی از کسانی که می خواهند در آزمون بین المللیِ آیلتس شرکت کنند، در ابتدا تلاش می کنند که سطح زبان انگلیسی خود را به آیلتس 7 برسانند. در واقع آیلتس از آزمون های با ارزش زبان انگلیسی می باشد که در همه جای دنیا برگزار می شود و معتبر است. آیلتس 7، نمره ای است که مورد قبول دانشگاه های زیر می باشد: دانشگاه آکسفورد،  دانشگاه کمبریج،   کالج سلطنتی لندن  دانشگاه لیورپول و بسیاری از دانشگاه ی معتبر دیگر ....

در این مقاله روش هایی را برای رسیدن به آیلتس 7 ذکر می کنیم.

روش کسب نمره آیلتس 7 در آزمون آیلتس

روش های رسیدن به آیلتس 7

لازم به ذکر است که اگر می خواهد به نمره ی قبولی آیلتس 7 برسید ،  باید وقت زیادی را برای زبان انگلیسی بگذارید و تلاش فراوان کنید. برای رسیدن به نمره ی قبولی آیلتس 7 دانلود و تماشای ویدئو های آموزش آیلتس کمک بسیار مهم و موثری را در کسب نمره ی قبولی دارد  و حتی باعث می شود که لیسنینگ شما تقویت شود و به شما کمک می کند تا نمره ی خوبی را در بخش لیسنینگ آزمون آیلتس کسب کنید. علاوه بر این،  خواندنِ مقالات آموزشی آیلتس به شما کمک بسیار زیادی می کند. چرا؟ به این دلیل که،  خواندن،  یکی از مهارت های اصلی و مهمی است که باید تقویت شود تا بتوانید نمره ی آیلتس 7 را کسب کنید. تقویت این بخش به شما کمک می کند تا سوال و جمله های به کار برده شده را،  بهتر درک کنید. هم چنین انتخاب منبعی درست برای آمادگی در این آزمون و کسب نمره ی آیلتس 7،  بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه ی کسب نمره ی آیلتس 7 ،  می توانید به سایت زیر مراجعه کنید و با استاد مجتبی خدادادی ( استاد آیلتس در شیراز ) در این زمینه مشورت کنید :

خانه ی آیلتس ایران  

www.ielts4migration.com

 

آیلتس

کارنامه ی آزمون آیلتس

کارنامه ی آزمون آیلتس،  دو سال اعتبار دارد. در این آزمون، مهارت های خواندن،  نوشتن، شنیدن و گفتار بررسی می شود و نمره ی آزمون ِشرکت کنندگان از 0 تا 9 می باشد. که باید شرکت کنندگان سعی کنند که نمره ی آیلتس 7 را کسب کنند. در صورتی شرکت کنندگان در این آزمون قبول می شوند که نمره ی 7 و یا بالاتر از 7 را کسب کنند. پس برای قبول شدن و کسب نمره ی بالای 7 بهتر است که: 1 – ویدئو های آموزش آیلتس را تماشا کنید و مهارت شنیداری ِخود را تقویت کنید تا بتوانید نمره ی خوبی را در بخش شنیداری آزمون آیلتس کسب کنید. 2 - مقالات آموزشی آیلتس را مطالعه کنید زیرا مطالعه ی این مقاله ها خیلی کمک کننده است. 3 - مشاوره ی آزمون آیلتس، با کسی مشورت کنید که تجربه ای در زمینه داشته باشد و بتواند به شما کمک کند. 4 - استاد آنلاین آیلتس و شرکت در کلاس های آنلاین هم می تواند در کسب نمره ی قبولی ِآزمونِ آیلتس، بسیار موثر و مفید باشد.

دانلود منابع آیلتس

در این بخش منابعی را برای آزمون آیلتس معرفی می کنم که برای افزایش سطح زبان انگلیسی شما منابعِ مناسبی می باشد. منابع زیر،  منابعِ خوبی برای کسب نمره ی آیلتس 7 می باشد.

Complete IELTS  ,  Bands  4 – 5 ,Cambridge English -  1

2 - Complete IELTS  , Bands 5 – 6/5 , Cambridge English

3 - Complete IELTS , Bands 6/5 – 7/5, Cambridge English

4 – Grammar for IELTS , Cambridge English

  5 -  OBJECTIVE IELTS ( Advanced , intermediate ) ( workbook , self – study )

6 –Cambridge practice tests for IELTS

7 – The Official Cambridge Guide to IELTS

برای دانلود منابع آیلتس، مشاوره آزمون آیلتس، شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس، مشاهده مقالات آموزشی آیلتس و ویدیوهای آموزشی آیلتس می توانید به وبسایت تخصصی آیلتس یعنی www.ielts4migration.com    مراجعه فرمایید و با استاد مجتبی خدادادی به صورت مستقیم در ارتباط با آزمون آیلتس از هر نقطه از ایران مشاوره داشته باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top