تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/18 - 18:26
کد خبر: 351257

ساعت هوشمند شیائومی هایلو سولار معرفی شد

شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمند خود، هایلو سولار رونمایی کرد. این دستگاه که به هدف خود در سرمایه‌گذاری جمعی دست پیدا کرده، از تاریخ 29 اردیبهشت با قیمت 21 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در حالی در نام این ساعت هوشمند از کلمه سولار استفاده شده، فاقد سلول‌های خورشیدی است. این ساعت برای تامین انرژی خود از یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که تا 30 روز کاربر را همراهی می‌کند. در صورتی که خواهان استفاده از ردیاب ضربان قلب برای مدت 24 ساعت باشید، شارژدهی آن به 15 روز کاهش پیدا می‌کند.
هایلو سولار با قیمت 21 دلار یا 20 یورو به فروش می‌رسد. در حالی که اکثر دستبندهای هوشمند با این قیمت به فروش می‌رسند، محصول جدید شیائومی قابلیت‌های بیشتری در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.28 اینچی LCD با رزولوشن 240 در 240 پیکسل مجهز شده. اندازه این دستگاه برابر با 45.3 میلی‌متر بوده و بند سیلیکونی 22 میلی‌متری دارد. شیائومی برای ساخت بدنه از فلز استفاده کرده است.

این ساعت هوشمند موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. شیائومی برای آن ردیاب ضربان قلب و چندین حالت ورزشی درنظر گرفته، البته این دستگاه قادر به ردیابی شنا نیست. این ساعت همچنین می‌تواند کیفیت خواب کاربر را ردیابی کرده و با تمرینات تنفسی به او کمک کند.
هایلو سولار (LS5) توسط بلوتوث 5.0 به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود و می‌توان مانند یک ساعت هوشمند استاندارد از آن استفاده کرد. توسط آن می‌توانید به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی و همچنین پخش آهنگ را کنترل کنید. برای همگام‌سازی این ساعت با گوشی خود باید از اپلیکیشن Haylou Fit استفاده کنید.

هایلو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به اکوسیستم شیائومی پیوست. این برند روی تجهیزات صوتی تمرکز دارد، البته سال گذشته میلادی اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top