تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/18 - 18:45
کد خبر: 351263

هفته آینده درباره برگزاری امتحانات تصمیم‌گیری می‌شود

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای بررسی کم و کیف ادامه آموزش دروس و برگزاری امتحانات، مقرر شد که جلسه فوق العاده شورای عالی در هفته آینده برگزار شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز این شورا اظهار کرد: اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در سال جدید که نهصد و هفتاد و دومین جلسه این شورا بود، به صورت مجازی با حضور همه اعضا و همچنین وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، وزیر آموزش و پرورش گزارشی از برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌هایی که از زمان تعطیلی مدارس در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا شده بود، ارائه کرد.

نوید ادهم اضافه کرد: اعضای شورا از اقدامات و تلاش همکاران در این مدت صمیمانه تشکر کردند و از اقدامات خوبی که در این مدت توسط مدیران و معلمان انجام شده است و با استفاده تمام ظرفیت‌ها خدمات آموزشی و پرورشی ارائه کردند، تشکر کردند.

وی افزود: تأکید اصلی شورا برای ادامه کار با توجه به تجارب خود کشور در زمان جنگ و تجارب کشورهای دیگر در این دوره بود و همچنین برای بررسی پایان تحصیلی در خرداد، کم و کیف ادامه آموزش دروس و برگزاری امتحانات، مقرر کرد که جلسه فوق العاده شورای عالی در هفته آینده برگزار شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که باید تهدید پیش آمده را به فرصت تبدیل کنیم و در این مدت رزمایش آموزش الکترونیکی برگزار شود و آموزش مدیران و معلمان انجام شود، ضمن اینکه نقاط قوت و ضعف کار مشخص شود تا اگر خدای ناکرده این وضعیت ادامه پیدا کرد بتوانیم در سال آینده برنامه منظمی ارائه دهیم.

وی گفت: اگر سال آینده وضعیت کشور از نظر عدم وجود کرونا، به شرایط عادی برسد، باز هم از ظرفیت فضای مجازی می‌توان استفاده کرد و به عنوان مکمل آموزش نگریست؛ هر چند که آموزش حضوری جایگاه ویژه دارد.

نوید ادهم افزود: فضای جلسه با برگزاری امتحانات به شکل مجازی موافق بود اما این موارد در جلسه فوق العاده شورای عالی در هفته آینده بررسی و تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top