تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/25 - 14:34
کد خبر: 352042

بهترین فیلم و سریال‌ها برای تماشا در قرنطینه کرونا

سریال قورباغه، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است.سیدی در این اثر از سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره های جدید استفاده کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: صنعت سینما با ورود ویروس کرونا به کشورمان شرایط خوبی نمی گذراند. در حالی که سال ۲۰۱۹ برای صنعت سینما پربار بود اما این شادی برای اهالی سینما دیرپا نبود و با ورود به سال ۲۰۲۰ همه چیز در حال تغییر است. در ایران ۲۳ صنف خانه سینما خطاب به همایون اسعدیان رئیس هیات مدیره خانه سینما خواستار تعطیلی تمام پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی شدند. در حال حاضر از اسفند ماه 98 تا به امروز تمامی سینما های کشور تعطیل می باشد که خود حسارت سنگینی به این صنعت وارد کرده است و به ناچار تا به امروز ادامه پیدا کرده و ممکن است این ویروس به این زودی ها پایان نمی یابد. اما با این حال با توجه به اینکه اکثر هموطنان برای جلوگیری از شیوع ، مدت زیادی است که وقت خود را در خانه های خود سپری می کنند تصمیم گرفتیم که تعدادی از جدیدترین و جذاب ترین فیلم ها و سریال های سینمایی و تلوزیونی را به شما معرفی کنیم تا با دیدن آنها هم لحظات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنید، هم قرنطینه را راحت تر سپری کنید:

بهترین فیلم و سریال‌ها برای تماشا در قرنطینه کرونا

چشم و گوش بسته

فیلم چشم و گوش بسته فیلمی به کارگردانی فرزاد موتمن، نویسندگی هما بذرافشان و به تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی پور محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. بازیگران این سریال : امین حیایی, بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعود کرامتی, لیندا کیانی, محمدرضا صولتی و مانی حقیقی، با حضور پوریا پورسرخ که به ایفای نقش می پردازند. سایر عوامل:مدیرفیلمبرداری: محمدرضا سکوت ، موسیقی: بابک میرزاخانی صدابرداری: بهروز معاونیان، آرش نجفیان، فرزان معاونیان تدوین: عماد خدابخش، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصوروثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراحی صحنه و لباس: فرحناز نادری ،طراح گریم: امیرترابی، منشی صحنه: دنیا راد ،جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: رامونا میریان ،مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، مجری طرح: نیما حسنی نسب. داستان فیلم در مورد مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، فرد دیگر هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند، داستان جالب و خنده دار این فیلم نیز یکی از دلایل فروش بالای آن است.  

خروج

فیلم خروج به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد در ۱۳ شهریور در شهرستان گچساران کلید خورد. این فیلم بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است. ابراهیم حاتمی‌ کیا حالا و در جشنواره سی‌ و هشتم بار دیگر با یک سوژه ملتهب سیاسی و اجتماعی حاضر خواهد شد.آخرین حضور حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر با به وقت شام و در دوره سی و ششم بود. در خلاصه فیلم خروج آمده است: کشاورزانی که سوار بر تراکتور راهی تهران می‎شوند تا صدای اعتراض خودشان به از بین رفتن محصولاتشان در سیل را به گوش هیات دولت برسانند… بازیگران: فرامرز قریبیان/ پانته آ پناهی ها/ جهانگیر الماسی/ گیتی قاسمی/ محمدرضا شریفی نیا/ مهدی فقیه/ سام قریبیان/ محمد فیلی/ آتش تقی پور/ اکبر رحمتی/ فرزاد حسنی/ رامین پور ایمان/ محسن صادقی نسب جوایز و افتخارات: برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد نامزد سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری نامزد سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس  

جهان با من برقص

جهان با من برقص فیلمی با موضوع اجتماعی به کارگردانی سروش صحت، محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. داستان فیلم جهان با من برقص: دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی، بهروز توکلی در این فیلم زیبا هنرنمایی می کنند.

مطرب

فیلم سینمایی مطرب یکی از برترین آثار سینمایی است که در امسال و به دست مصطفی کیایی پا به عرصه وجود گذاشت . این فیلم به راحتی توانست رکوردار پر فروش ترین فیلم سال شود و فیلم هزار پا را کنار بزند. با این کار فیلم مطرب رکورد 38 میلیارد تومانی گیشه را رد کرد و توانست به یکی از جذاب ترین فیلم ها از نگاه مخاطبان تبدیل شود و به همین دلیل است که بسیاری به دنبال دانلود مطرب هستند. مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند که هنوز نامی از آنها برده نشده‌ است و فیلم‌ برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. در خلاصه داستان این فیلم امده : اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب…! بازیگرانی به نامی مثل پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم، محسن کیایی و … در این فیلم زیبا هنرنمایی می کنند.

بهترین فیلم و سریال‌ها برای تماشا در قرنطینه کرونا

سریال تلویزیونی نون خ 2

فصل دوم سریال نون 2 : «نون. خ.» سریال تلویزیونی که نوروز سال ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد. سریالی ۱۵ قسمتی که بخشی از آن در کردستان می‌گذرد و دارای لهجه شیرین و زیبای کردی خواهد بود. ن. خ. یازدهمین سریال کارنامه ده ساله سعید آقاخانی در مقام کارگردان به حساب می‌آید. هنرمندی که در همه مدیوم‌ها خوش درخشیده و با داشتن سابقه خوب سینمایی، همیشه وزن کارنامه تلویزیونی‌ اش چه در سمت کارگردان و چه بازیگر و نویسنده سنگین‌تر بوده و از دهه ۷۰ تاکنون، هیچ‌وقت مخاطبان و علاقه‌مندان فراوان کار‌های شاد و شیرین خود را با گیشه عوض نکرده است. شاید بتوان گفت یکی از نکات مثبت نون.خ خارج شدن از فضای آپارتمانی و اهمیت به گویش‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی است. فصل دوم این مجموعه از 22 فروردین1399 از شبکه یک پخش شد. سریال نون خ پربیننده ترین سریال نوروز ۹۸ بود.  

سریال قورباغه

سریال قورباغه، چهارمین همکاری نوید محمد زاده با هومن سیدی بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ زده» است.سیدی در این اثر از سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره های جدید استفاده کرده است. فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۵ قسمت تا پایان سال جاری ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری و گذراندن مراحل فنی، در بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد. «قورباغه» (Frog) مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کندو نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد. زوج هومن سیدی و نوید محمدزاده در سال های اخیر باعث به وجود آمدن آثار پر مخاطبی از جمله فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است.این دو قصد دارند برای اولین بار در ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با یکدیگر همکاری کنند. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم. قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل خواهد داشت. قسمت‌ هایی از این سریال نیز در خارج از کشور تولید خواهد شد: دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم ،هومن سیدی ،نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و ... در این سریال بسیار زیبا هنرنمایی می کنند.  

سریال هم گناه

سریال هم گناه یکی از سریال های محبوبی است که به تازگی بر روی شبکه نمایش خانگی رفته است . این سریال در حقیقت داستان خانواده صبوری را بیان می کند که یک خانواده قدیمی و بزرگ هستند که از دیر باز در کار صادرات و واردات گل و گیاه فعالیت داشته اند. آن ها همچنان در یک خانه قدیمی و بزرگ در آرامش با یکدیگر زندگی می کنند تا اینکه یک جوان زندگی اعضای این خانواده را دست خوش تغییرات می کند. ژانر این سریال زیبا و جذاب اجتماعی است که پخش آن از اسفند 1398 شروع شده است. نکته ی جالب این سریال در مورد پرویز پرستویی است که بعد از 10 سال در یک سریال نمایش خانگی به همراه دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش و هنرنمایی می پردازد.سریال هم گناه به کاگردانی مصطفی کیایی کارگردانی که در آن بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، سوگل خلیق، حسین امیدی، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد رسول صفری، درنا مدنی، محمد موحدنیا و آی تک جاوید نژادبه ایفای نقش پرداخته اند.   با این حال در صورتی که فیلم ها و سریال هایی که در مطلب فوق ذکر شد ، مورد علاقه شما نیست شما می توانید با مراجعه به وبسایت فارسی دانلود که منبع عظیمی از فیلم و سریال است دست پیدا کرده و تمامی فیلم ها و سریال ها روی سایت (بجز همکاری در فروش) را به رایگان با ترافیک نیم بهاء دانلود کرده و لذت ببرید همچنین علاوه بر فیلم و سریال، انیمیشن و مستند های دوبله فارسی زیادی روی سایت قرار گرفته تا به هیچ عنوانی احساس کمبود نکنید. منبع : فارسی دانلود | https://far30dl.com

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top