تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/02 - 14:48
کد خبر: 353065

مایکروسافت برای رونمایی از ۲ سرفیس جدید آماده می‌شود

مایکروسافت در سال جاری میلادی از سرفیس گو ۲ به همراه سرفیس بوک ۳ رونمایی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، تبلت مایکروسافت از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مایکروسافت سرفیس گو یک تبلت ویندوزی با قیمت مناسب است که در بازار طرفداران مخصوص به خود را دارد. این محصول امسال بروزرسانی می‌شود و نسل جدید آن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگرچه در گذشته شنیده‌ها حاکی از نمایشگر  ۱۱ اینچی این محصول بودند، اما جدیدترین گزارش منتشر شده به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی این تبلت اشاره می‌کند. علاوه بر افزایش اندازه نمایشگر، حاشیه‌های اطراف آن نیز نسبت به نسل کنونی کمتر می‌شود تا شاهد عدم تغییر در ابعاد کلی این محصول باشیم.
سرفیس گو ۲ در نسخه‌ای مجهز به پردازنده اینتل Core m3 وارد بازار می‌شود، البته خریداران به مدل‌های مجهز به پردازنده اینتل پنتیوم گلد نیز دسترسی خواهند داشت. با توجه به عدم تغییر اندازه دستگاه، کاربران می‌توانند از تجهیزات موجود برای آن استفاده کنند که برای مثال می‌توان به کیبورد تایپ کاور اشاره کرد. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، مدل مجهز به پردازنده اینتل Core m3 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و همچنین خریداران می‌توانند آن را همراه با شبکه LTE سفارش دهند. انتظار می‌رود نسخه پایه این تبلت با قیمت ۳۹۹ وارد بازار شود.

علاوه بر نسل جدید سرفیس گو، مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس بوک ۳ نیز رونمایی خواهد کرد و همانطور که می‌توان انتظار داشت، مشخصات فنی آن در مقایسه با نسل کنونی بهبود پیدا می‌کند. در گزارش جدید به تامین قدرت این محصول توسط پردازنده‌های نسل دهم اینتل، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به همراه کارت‌های گرافیک Quadro انویدیا اشاره شده است.
بر اساس شنیده‌ها، مایکروسافت قصد دارد ماه آینده میلادی از محصولات جدید سرفیس رونمایی کند. اگرچه این شرکت در ماه‌های گذشته مشغول توسعه این دستگاه‌ها بوده، اما شاید به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به معرفی آن در تاریخ دیگری شود.

منبع: engadget

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top