تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/09 - 13:39
کد خبر: 353895

رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت خبر داد؛

حمایت صندوق رفاه از اردوهای جهادی دانشجویان علوم پزشکی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از حمایت اردوهای جهادی کوتاه مدت خبر داد و گفت: صندوق از برگزاری اردوهای جهادی کوتاه مدت دانشجویان علوم پزشکی حمایت مالی و تجهیزاتی می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، بهروز رحیمی با اشاره به حمایت‌های خاص و ویژه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشجویان، گفت: تسهیلات صندوق رفاه در واقع  رزق‌های کم اما بابرکت است که در بهترین زمان در دست دانشجو قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بر این اساس در این مقطع هر قدر بتوانیم در حوزه رفاهی از دانشجویان خود بیشتر حمایت کنیم، دانشجویانی با علم و انگیزه بیشتر و دارای شاخص‌های اجتماعی موفق‌تر خواهیم داشت و بر عکس اگر دانشجو را از نظر رفاهی مراقبت نکنیم، دانشجو می‌تواند سر خورده شود.

رحیمی با اشاره به استفاده صندوق رفاه از ظرفیت و توان دانشجویان گفت: ما اکنون در صندوق رفاه از ظرفیت کار دانشجویی در حال استفاده هستیم و در نظر داریم در سال ۹۹ این روند را توسعه داده و بخشی از فعالیت‌های خود را به دانشجویان بسپاریم، حمایت از استارت‌آپ‌ها و مؤسسات دانش بنیان دانشجویی در حوزه علوم پزشکی نیز بخشی از فعالیت ما است.

وی افزود: در این مسیر امیدواریم بتوانیم از فعالیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی خود، بخشی را برای حمایت از استارتاپ‌ها و موسسات دانش بنیان دانشجویی بگذاریم که مطمئنا سود و آورده اقتصادی و اجتماعی خوبی را نیز به دنبال خود خواهد داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان این‌که صندوق رفاه به دانشجویان خود بدهکار است و ما وام‌دار دانشجویان هستیم، گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در صورت وجود مشکلات عذر ما را بپذیرند و این را بدانند نهایت تلاش ما رضایت دانشجو است به نحوی که در جلسات خود با دانشجویان از جمله با دبیران شوراهای صنفی دانشجویان به دنبال احصاء مشکلات دانشجویان و رفع آن‌ها هستیم.

وی به حمایت صندوق از اردوهای جهادی دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: صندوق حمایت از اردوهای جهادی دانشجویی را نیز به جد دنبال می‌کند، بخش زیادی از این اردوها می‌تواند به حوزه  آموزش، پیشگیری و بهداشت بازگردد، دانشجویان اگر به فعالیت‌های بهداشتی، پیشگیری و آموزش بهداشت به عنوان اساس کار اردوهای جهادی توجه کنند، در این حوزه بسیار موفق خواهیم بود، بر این اساس صندوق تلاش دارد در اردوهای جهادی کوتاه مدت از نظر مالی و تجهیزاتی در کنار دانشجویان باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
طرح‌های شیطانی باید دفن شود/ از تمایز رئیس دولت تا صبر انقلابی در رفع مشکلات
نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم سیدالکریم +فیلم
هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top