تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/02/10 - 01:13
کد خبر: 353977

رئیس دانشگاه تربیت مدرس:

دانشجویان نگران وضعیت خوابگاه در دوره امتحانات نباشند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران وضعیت خوابگاه در دوره امتحانات نباشند، گفت: دانشگاه در این زمینه سناریوهای مختلفی در دست بررسی دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر محمد تقی احمدی ضمن بیان این مطلب با اشاره به نگرانی دانشجویان در خصوص  زمان برگزاری امتحانات پایان ترم تاکید کرد: دانشجویان نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات نباشند. دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع  بیماری در میان دانشجویان، سناریوهای مختلف را برای زمان امتحانات در دست بررسی دارد که در زمان مقتضی اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکید بر این است تا برنامه‌ریزی پایان ترم به نحوی انجام شود که دانشجویان کمتر از خوابگاه‌ها استفاده کنند و یا زمانبندی حضور آنان برای امتحانات پایان‌ ترم به‌گونه‌ای باشد که کمترین همزمانی را در دانشگاه در پی داشته باشد و البته هزینه‌های سربار به دانشجویان و خانواده آنان هم تحمیل نشود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: دانشگاه در بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم آتی نیز از تحقیقات کمیته دیده بانی کویید-۱۹ که در ماه های اخیر تشکیل شده و با بولتن های خود رصد و اطلاع رسانی شرایط و راهکار های ملی و جهانی را در زمینه های متاثر از این اپیدمی انجام می دهد استفاده خواهد کرد تا براساس بهره گیری از تجارب سایر دانشگاه های داخل و خارج و هماهنگ با دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و سایر ملاحظات تصمیم گیری کند.

دکتر محمد تقی احمدی پیش از این نیز درگفت‌وگویی اخنصاصی با ایسنا، ضمن اشاره به نگرانی دانشجویان در خصوص زمان برگزاری امتحانات پایان ترم تاکید کرد: دانشجویان نگران وضعیت اسکان خود در دوره امتحانات نباشند. دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع  بیماری در میان دانشجویان، سناریوهای مختلف را برای زمان امتحانات در دست بررسی دارد که در زمان مقتضی اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکید بر این است تا برنامه‌ریزی پایان ترم به نحوی انجام شود که دانشجویان کمتر از خوابگاه‌ها استفاده کنند و یا زمانبندی حضور آنان برای امتحانات پایان‌ ترم به‌گونه‌ای باشد که کمترین همزمانی را در دانشگاه در پی داشته باشد و البته هزینه‌های سربار به دانشجویان و خانواده آنان هم تحمیل نشود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: دانشگاه در بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم آتی نیز از تحقیقات کمیته دیده بانی کووید-۱۹ که در ماه های اخیر تشکیل شده و با بولتن های خود رصد و اطلاع رسانی شرایط و راهکار های ملی و جهانی را در زمینه های متاثر از این اپیدمی انجام می دهد استفاده خواهد کرد تا براساس بهره گیری از تجارب سایر دانشگاه های داخل و خارج و هماهنگ با دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و سایر ملاحظات تصمیم گیری کند.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین ضمن تاکید بر اینکه امتحانات پایان ترم دانشجویان حضوری برگزار می شود، در خصوص امکان ارائه امتحان پایان ترم دانشجویان در دانشگاه‌های محل اقامت خود گفت: وزارت علوم این شرایط را به دانشگاه‌ها توصیه کرده است اما ما هنوز این موضوع را به صورت سرلوحه برنامه خود نپذیرفته‌ایم بلکه تاکید داریم دانشجویان حتی المقدور با تسهیلاتی که در نظر گرفته شده به صورت حضوری امتحان بدهند. مثلا دانشجو در یک بازه‌ زمانی یک هفته‌ای می‌تواند امتحانات خود را بدهد. 

دانشجویانی که برای امتحانات پایان ترم به دانشگاه مراجعه کنند امکان اقامت در خوابگاه‌ها را ندارند و برنامه‌ریزی‌های ظریفی صورت می‌گیرد تا حتی المقدور دانشجویان از خوابگاه‌ها استفاده نکنند و تنها برای شرکت در امتحانات رفت و آمد کنند. البته ما بازه زمانی امتحانات را باز گذاشتیم که دانشجویان در رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top