تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/16 - 15:20
کد خبر: 354806

یک مرجع عالی برای یادگیری دو دو تا چهارتای زندگی!

همچنین می‌دانیم که قرار است مجله واگویه به زودی زود یک پادکست جذاب و شنیدنی هم در همین موضوع منتشر کند. بنابراین می‌توانید حتی در مواقعی که تمرکز لازم برای مطالعه را ندارید، به پادکست واگویه گوش دهید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» این ذات ما آدم‌هاست که وقتی گواهینامه می‌گیریم، همگی فکر می‌کنیم که دیگر مایکل شوماخریم و کسی در رانندگی حریفمان نمی‌شود! تقریبا می‌توان گفت که در تمام ابعاد کار و زندگی‌مان همین است!

اما خودمانیم، آیا واقعا ما همه فن حریفیم؟ آیا بنظر شما برای خیلی از موضوعاتی که در زندگی با آن درگیریم نیازی نیست که آموزش ببینیم یا تجربه کنیم؟

یکی از این موضوعات، دو دو تا چهارتای مالی در زندگی است! چه کسی گفته همه‌ی ما از همان اول یک پا سرمایه‌گذار و دانا نسبت به تمام مسائل مالی به دنیا آمده‌ایم؟ قطعا اینطور نیست و لازم است تا برای کسب موفقیت و آرامش مالی، درباره این موضوع مطالعه کنیم و یاد بگیریم.

واگویه، مجله‌ای در مورد کسب موفقیت مالی

یکی از جاهایی که می‌توانید این آموزش‌ها را در مورد کسب موفقیت مالی کسب کنید، مجله مالی واگویه است. این مجله اینترنتی، به زبان ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی، موضوعات مالی را برای ما توضیح می‌دهد. موضوعاتی که هر کدامشان بصورت جداگانه تاثیر مهمی در وضعیت اقتصادی زندگی ما دارند، اما لازم نیست تا متخصص امور مالی باشیم تا لازم باشد آنها را یاد بگیریم!

در این مجله چه می‌آموزیم؟

برای اینکه روی اوضاع مالی زندگی‌تان کنترل پیدا کنید و به آزادی یا آرامش مالی دست پیدا کنید، مسیر مشخص است! باید پول در بیاورید، بتوانید برای پول‌هایی که در آورده‌اید برنامه ریزی کنید، بخشی از آنرا برای روز مبادا نگه دارید، و کم کم مقداری از دارایی‌تان را سرمایه‌گذاری کنید. این مسیری منطقی است که اکثر آدم‌هایی که دستشان به دهانشان می‌رسد آنرا طی کرده‌اند!

مجله واگویه دارای دسته بندی‌های مختلفی است و مطالب خود را ذیل آن دسته‌بندی‌ها منتشر می‌کند. مطالب یک دسته، به ما می‌آموزند که چگونه درآمد کسب کنیم؟ در این دسته‌بندی، از راهنمایی‌های مفیدی برای کارمندان گرفته، تا نکاتی آموزنده برای انجام پروژه‌های فریلنسری و همینطور ترفندهایی ناگفته برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی منتشر خواهد شد.

در بخش دیگر مطالبی است که به ما یاد می‌دهد چگونه پس‌انداز کنیم؟ در اینجا نیز از روش‌هایی برای بودجه‌بندی گرفته، تا نکات و ترفندهایی برای پس‌انداز سریع پول و... مقالات مفید و کاملا کاربردی منتشر خواهد شد.

سپس در دسته‌بندی‌های بعدی درباره سرمایه‌گذاری، بیمه، کسب‌وکار و نهایتا درباره سبک زندگی حسابگرانه مطالب مفید و جذابی خواهیم خواند. مطالبی که به ما می‌آموزند چگونه در مسیر رسیدن به آزادی و آرامش مالی گام برداریم.

اگر این مطالب و این موضوعات بنظرتان جذاب است، پس معطل نکنید و همین حالا به وب‌سایت مجله مالی واگویه مراجعه کنید و مطالب آنرا بخوانید: www.vaagooye.com

مجله واگویه در شبکه‌های اجتماعی

واگویه نه تنها در مجله اینترنتی خود فعال است و بصورت مستمر و روزانه مقالاتی مفید و کاربردی منتشر می‌کند، بلکه می‌توانید آنرا در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، توییتر و تلگرام نیز دنبال کنید و مطالب مفید و جذابی را درباره موضوع آرامش مالی بخوانید.

همچنین می‌دانیم که قرار است مجله واگویه به زودی زود یک پادکست جذاب و شنیدنی هم در همین موضوع منتشر کند. بنابراین می‌توانید حتی در مواقعی که تمرکز لازم برای مطالعه را ندارید، به پادکست واگویه گوش دهید.

مثلا زمانی‌هایی که در مترو منتظر رسیدن به مقصد هستید، یا در خانه در حال شستن ظرف‌هایید بهترین زمان برای گوش دادن به پادکست واگویه است، تا دانش مالی خودتان را هم افزایش دهید.

امیدواریم که آشنا شدن شما با مجله مالی واگویه، آغازی برای تحول اوضاع مالی زندگی‌تان باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top