تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/16 - 21:50
کد خبر: 354865

پیشنهادی برای کاربران اندروید و ios؛

معرفی ۵ بازی منتخب موبایلی

معرفی ۵ بازی منتخب موبایلی

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندروید و آی‌او‌اس و ویندوز است. تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دلایل مختلفی وجود دارد که افراد اقدام به نصب بازی‌ اندروید یا آیفون روی تلفن همراه خود می‌کنند. همچنین در این روزهای کرونایی، بازی‌ های موبایل حرفه‌ای می‌توانند اوقات فراغت ما را در خانه، مسیر و ... پر کنند.
در این گزارش قصد داریم تعدادی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون را از ژانرهای مختلف که حرفه ای و نصب شده‌ترین‌اند را معرفی کنیم.

۱. Candy Crash

Candy Crush Saga بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی رنگارنگ در سبک بازی های پازل برای سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس و ویندوز می باشد که با بیش از پانصد میلیون بار دانلود از گوگل پلی در رده ی اول بازی های Casual قرار دارد و گرافیک اچ دی رنگارنگ و سبک پازلی متفاوت آن باعث شده لقب یک بازی اعتیادآور را به خود بگیرد. در این بازی شما می بایستی که با سرعت بالا آبنبات های شبیه به هم را کنار یکدیگر قرار دهید و چهارصد مرحله ی بسیار متنوع و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. انواع آبنبات های رنگارنگ با طراحی های بسیار واقعی، دستاوردهای متعدد برای حذف سریع تر آب نبات های وجود و مراحل بسیار متنوع به دور از هرگونه تکراری همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه یک بازی متفاوت پازلی را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان بیاورد.

     

۲. Shadow Fight 2

Shadow Fight 2 به فارسی (مبارزه سایه) یک بازی فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Nekki یا همان سازنده ی بازی پرطرفدار وکتور می باشد که با دارا بودن بیش از 500 میلیون کاربر از سراسر جهان در صدر برترین بازی ها قرار دارد. در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با کمک انواع سلاح ها و زره های متعدد شخصیت بازی را مجهز نمایید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات شمشیر دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ابتدا کار خودتان را با آسان ترین مبارزه ها شروع خواهید نمود و می بایستی در هر مرحله رئیس شیاطین را برای پیش بردن سطوح از بین ببرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی RPG را در موبایل خود به ارمغان بیاورید.

     

۳. Pubg

بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای دستگاه ها اندروید ،ویندوز و ios است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود.در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد. با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است.

     

۴. FIFA Soccer

نسخه جدید بازی فیفا برای گوشی های هوشمند با طراحی و امکانات کاملا جدید و حجمی کمتر از 100 مگابایت، شاید بتوان گفت هیچ بازی فوتبالی تا به حال بهتر از فیفا نیامده حتی در حوزه بازی های موبایل، وقت آن است که تیم تان را تشکیل داده و آن را مدیریت کنید و با تیم های سرشناسی از سراسر دنیا رقابت کنید. همه چیز در فیفا مثل دنیای واقعی است. فیفا بیش از 30 لیگ معتبر فوتبال، 650 تیم فوتبال و 1700 بازیکن فوتبال را در خود جای داده است که همه آنها دقیقا همانی هستند که در دنیای واقعی وجود دارند چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ نام. این ویژگی است که در هیچ بازی فوتبالی برای موبایل پیدا نخواهید کرد. با ستاره های فوتبال همراه شوید و خود را در دنیای فوتبال غرق کنید. برای انجام این بازی باید به اینترنت متصل باشید.

     

۵. Angry Birds 2

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندروید و آی‌او‌اس و ویندوز است. تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده و هم اکنون در July 2015 در اقدامی نوآورانه نسل دوم این بازی را با نام Angry Birds 2 منتشر کرد تا بار دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده اچ دی هستیم

     

نویسنده: سید علی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top