تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/02/22 - 14:44
کد خبر: 355581

برترین‌های دانشگاه تهران معرفی شدند

در هفتمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران اعضای هیات علمی برگزیده، پیشکسوت، معاونین آموزشی دانشکده‌ها و کارشناسان برتر حوزه آموزش این دانشگاه معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، هفتمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران امروز با حضور رئیس، معاونین پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اساتید برگزیده و منتخب سال ۹۸ دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار شد. در این مراسم کارشناسان برتر، اعضای هیات علمی برگزیده و پیشکسوت حوزه آموزش معرفی شدند.

دکتر پیام زرافشان از دانشکده ابوریحان، دکتر محمود بی جن خان از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر حسن سبحانی از دانشکده اقتصاد، دکتر عبدالرسول کشفی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر فواد صیدی از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر حمید احمدی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر محمدرضا رضوانی از دانشکده جغرافیا، دکتر مسعود طالب خان گروسی از دانشکده دامپزشکی، دکتر محمدرضا شرفی جم از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دکتر ماندانا صدری زاده اردبیلی از دانشکده زبان و ادبیات خارجی و دکتر سید خانی متولی عنبران از دانشکده ژئو فیزیک به عنوان اعضای هیات علمی برگزیده هفتمین جشنواره آموزشی دانشگاه معرفی شدند.

همچنین دکتر رضا نوزعیم و دکتر بهمن زینلی از دانشکده پردیس علوم، دکتر سید محمدعلی توکل کوثری از دانشکده علوم اجتماعی، دکتر مهدی فکور از دانشکده علوم و فنون نوین، دکتر مصطفی ارسالی صالحی نسب، دکتر فریبا بهرامی، دکتر علی فاخر، دکتر شهره فاطمی، دکتر حسین شکوهمند و دکتر مهدی ملکان از پردیس دانشکده‌های فنی، دکتر محمود احمدپور داریانی از دانشکده کارآفرینی، دکتر مقداد جورغلامی، دکتر خلیل کلانتری، دکتر اکبر دیزجی و دکتر احسان عبدی از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر سعید روحانی از دانشکده مدیریت، دکتر جهانگیر کرمی از دانشکده مطالعات جهان، دکتر صدیقه مسائلی از پردیس هنرهای زیبا، دکتر آلبرت بغزیان از پردیس بین‌المللی کیش، دکتر اعظم مانی ورنوسفادرانی، دکتر علیرضا صادقی از مرکز آموزش‌های الکترونیکی و روح الله شهیدی از پردیس فارابی نیز از دیگر اساتید برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره پیشکسوتان برگزیده آموزش نیز معرفی شدند که دکتر علی اشرف صادقی از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر محمدعلی راد از دانشکده دامپزشکی، دکتر عباس بازرگان از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دکتر احمد فیض دیزجی از پردیس دانشکده‌های فنی، دکتر ایرج ملک محمدی از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر یواف دارش از پردیس هنرهای زیبا و دکتر غلامحسین ریاضی از مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک نیز از جمله این پیشکسوتان بودند.

همچنین دکتر مجتبی دلشاد از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان معاون آموزشی دانشگاه معرفی شد.

در پایان این جشنواره هفت نفر از کارشناسان برتر دانشکده‌های مطالعات جهان، پردیس علوم، جغرافیا، دامپزشکی، دانشکده‌های فنی، پردیس هنرهای زیبا، مدیریت خدمات آموزشگاه و مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت آموزش دانشگاه تهران به عنوان کارشناس برتر حوزه آموزش در جشنواره امروز معرفی شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top