تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/23 - 07:58
کد خبر: 355632

جزئیات جذب تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان

لازم است در تکمیل «فرم اطلاعات فردی» دقت کافی معمول شود؛ بدیهی است مسؤولیت هر گونه نقص و... در تکمیل فرم، به عهده داوطلب است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سازمان ‌سنجش ‌آموزش ‌کشور در اطلاعیه‌ای زمان و محل انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98.12.25، ‌بدین‌‌وسیله‌ نظر معرفی‌‌شدگان‌ رشته‌‌های‌ تحصیلـی پردیس­‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 را ‌به‌ نکات زیر جلب می‌کند:

الف) پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 98 که در ردیف ‌معرفی‌شدگان هر یک ‌از رشته‌‌های‌ تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت قرار گرفته‌اند، در صورتی که برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه مراجعه ‌نموده و به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ تکمیل ظرفیت اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط، قبولی‌ قبلی آنان‌ لغو شده و باید در رشته قبولی جدید (تکمیل ظرفیت) ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند.

بنابراین، امکان بازگشت و ادامه تحصیل این دسته از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی قبلی میسر نیست لذا داوطلبان لازم است در این خصوص دقت و توجه لازم به عمل آورند.

ب) داوطلبان بومی استان‌های مذکور که در ردیف معرفی ­شدگان قرار گرفته ­اند، چنانچه در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند و در ردیف پذیرفته ­شدگان نهایی رشته‌های مربوطه قرار بگیرند، در صورت شرکت در آزمون سراسری سال 1399 مجاز به انتخاب رشته­‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند.

ج) اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مربوط پس از انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش و گزینش علمی نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

** انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت­‌های عمومی معرفی شدگان بومی استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان در رشته‌­های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 در دو بخش مجزا به شرح ذیل خواهد بود. (معرفی شدگان دقت نمایند که در مراحل مورد نظر شرکت کرده باشند):

الف ):نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش
توجه آن دسته از داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 را که اسامی آنان در ردیف معرفی‌­شدگان هر یک از رشته محل‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شده است به رعایت موارد ذیل جلب می‌نماید:

1. پس از تهیه نسخه پرینت «فرم اطلاعات فردی» از سایت سازمان سنجش آموزش کشور (فرم شماره 1)، نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس و مدارک خواسته شده در فرم مزبور اقدام و به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از زمان انتشار این اطلاعیه، به وسیله پست پیشتاز به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی خود ( نشانی مندرج در جدول شماره 1) ارسال نمایند.

2. لازم است در تکمیل «فرم اطلاعات فردی» دقت کافی معمول شود؛ بدیهی است مسؤولیت هر گونه نقص و... در تکمیل فرم، به عهده داوطلب است.

3. عدم تکمیل فرم و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی، به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه‌های مذکور بوده و برابر مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

یادآوری (1) : معرفی شدگان تکمیل ظرفیت موظفند علاوه بر حضور در مصاحبه اختصاصی براساس استان بومی، طبق بخش «نحوه تکمیل و ارسال فرم اطلاعات بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش» در اسرع وقت با در دست داشتن فرم شماره (1) و سایر مدارک مربوط، جهت طی مراحل بررسی صلاحیت­‌های عمومی و مصاحبه گزینش ضمن هماهنگی قبلی، به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی خود (تلفن و نشانی مندرج در جدول شماره 1) مراجعه نمایند.

یادآوری (2) : - حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می‌­شود. مسؤولیت آن نیز صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top