تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/23 - 11:49
کد خبر: 355687

بازداشت زنی که ادعای ارتباط با ائمه را داشت

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با تایید دستگیری مروجان افکار انحرافی برای زراندوزی با سوءاستفاده از عقاید مذهبی گفت: سرکرده این متهمان که زنی حدود 50 ساله به نام «زهرا-ق» است با ادعاهای حیله گرانه، بسیاری از افراد را فریب داده و مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»روزنامه خراسان در ادامه نوشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی به اخباری دست یافتند که نشان می داد زنی میان سال با همدستی اطرافیانش و راه اندازی یک شبکه سازمان یافته به بهانه برگزاری جلسات خانگی، به سوءاستفاده از عقاید دینی می پردازد به گونه‌ای که افراد زیادی را در سراسر کشور فریب داده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، بررسی های غیرمحسوس آغاز و مشخص شد که این زن با ترفند ادعای ارتباط با ائمه اطهار(ع) و مکاشفات و رویاها، به سر کیسه کردن مردم می‌پردازد و پول های میلیاردی به دست می‌آورد. نیروهای عملیاتی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی ، چهار تن از عوامل اصلی این باند را به دام انداختند و تحویل مراجع قضایی دادند.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته با تایید دستگیری مروجان افکار انحرافی برای زراندوزی با سوءاستفاده از عقاید مذهبی گفت: سرکرده این متهمان که زنی حدود 50 ساله به نام «زهرا-ق» است با ادعاهای حیله گرانه، بسیاری از افراد را فریب داده و مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری کرده است.

قاضی سیدجواد حسینی افزود: ترفندهای فریبکارانه این زن با توجه به اظهارات شاکیان، تا آن جا پیش رفته بود که داماد خود را فرمانده سپاه امام زمان(عج) در زمان ظهور آن حضرت معرفی می کرد او نه تنها ادعای ارتباط با امام زمان(عج) و اولیاءا... را داشت بلکه حتی مدعی طی الارض بود.

این مقام ارشد قضایی تصریح کرد: او چنان افکار و عقاید خطرناک خود را در میان افراد به اصطلاح مریدش گسترش داده بود که حتی یک زن شهروند، منزل بزرگی را در خیابان ابوذر غفاری منطقه احمدآباد مشهد، وقف سرکرده این باند کرده بود.

قاضی حسینی همچنین به بخشی دیگر از تحقیقات صورت گرفته در پرونده اشاره کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد در یک مورد نیز مردی مبلغ 300 میلیون تومان برای مصارف امور خیریه به سرکرده باند داده و آن زن نیز این مبلغ را برای خرید منزل فرزندش صرف کرده است. سرپرست مجتمع قضایی دادسرای عمومی وانقلاب ناحیه2 مشهد خاطرنشان کرد: متهمان تعداد زیادی از شهروندان را سرکیسه کرده اند و مقادیر زیادی طلا و مبالغ نقدی از آنان گرفته اند.

معاون دادستان مشهد با بیان این که قاضی شعبه 204 دادسرای عمومی و انقلاب، هم اکنون اتهاماتی از قبیل مشارکت در کلاهبرداری های شبکه ای، توهین به مقدسات، تبانی و اجتماع علیه اعراض و اموال مردم را به چهار عضو دستگیر شده این پرونده تفهیم کرده است، افزود: با توجه به گستردگی فعالیت های متهمان، تحقیقات همچنان ادامه دارد و شهروندانی که فریب ادعاهای این زن (متهمه) را خورده و اموال خود را از دست داده‌اند به شعبه 204 دادسرای عمومی و انقلاب واقع در خیابان کوهسنگی مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت و اسامی آنان به صورت محرمانه در پرونده باقی می ماند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top