تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/23 - 13:40
کد خبر: 355703

ویژه برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر

همزمان با شب‌های قدر، پخش مراسم احیا همراه با سخنرانی و مداحی از اماکن مقدس و زیارتی در دستور کار شورای معارف سیما قرار گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، همزمان با ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام)، شبکه‌های مختلف سیما مراسم لیالی قدر را از اماکن مختلف مذهبی کشور همچون حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)، حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام)، حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) و حسینیه همدانی‌ها را پوشش خواهند داد.

براین اساس شبکه قرآن و معارف سیما در شب نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم احیا از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) در کربلای معلی با قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر با مداحی سعید حدادیان و سخنرانی آیت الله صدیقی به روی آنتن می‌برد، همچنین شب بیست و یکم مراسم احیا از امامزاده صالح (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مناجات خوانی آقایان هاشم تهرانی و رضا حیران را در این ایام پوشش می‌دهد.

شبکه یک سیما مراسم ویژه حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) در شبهای قدر ماه مبارک رمضان را با سخنرانی آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با حضور مادحین اهل بیت (علیهم السلام) آقایان سید رضا نریمانی، میثم مطیعی و سروری، روی آنتن می‌برد.

شبکه دو نیز مراسم ویژه حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) در شب‌های احیا را با سخنرانی حجج اسلام رفیعی، سعیدی، میرباقری و مداحی آقایان میثم مطیعی و حیدزاده را پخش می‌کند.

شبکه سوم سیما مراسم احیای لیالی قدر را از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان روی آنتن می‌برد.

شبکه چهار پخش مراسم‌های احیای مسجد مقدس جمکران را با سخنرانی حجج اسلام عالی، میرباقری، مؤمنی و مداحی آقایان حیدرزاده، شالبافان و غلامرضازاده را در دستور کار دارد.

شبکه پنج سیما مراسم شبهای قدر را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) با سخنرانی حجج اسلام قاسمیان، میرباقری، رفیعی و مناجات خوانی آقایان شالبافان، زین العابدین و غلامرضازاده روی آنتن می‌برد.

شبکه آموزش سیما مراسم احیای حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان و مداحی آقایان سادات رضوی، رمضان پور، شربیانی، خلف زاده و منصوری را پخش می‌کند.

شبکه افق مراسم شب‌های قدر را از مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی آقایان واعظی، نیکبختان و یزدان پناه تقدیم مخاطبان ارجمند می‌کند.

«بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)» از دیگر مکان‌هایی است که شبکه سلامت مراسم شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) را از کنار مدافعان سلامت برای شب زنده داران پخش می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top