تاریخ انتشار: شنبه 1399/02/27 - 16:10
کد خبر: 356168

تبریک طهرانچی بمناسبت روز «ارتباطات و روابط عمومی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به مدیران و کارکنان روابط عمومی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و هفتم اردیبهشت، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» که نماد صلابت در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و پاسخگویی به جامعه است را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش، دلسوز و صادق خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‏ گویم.

واقعیت آن است که در کنار عنصر ارتباطات، عنصری کارآمد با قابلیتی مهم و اثرگذار به نام روابط عمومی‌ها وجود دارد که این بخش ناگسستنی در فرآیند اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، افکارسنجی و ارتباط با مخاطبان و افکارعمومی است. هر سازمان و دستگاهی با وجود روابط عمومی فعال و اثربخش در کنار سایر بخش‌ها قادر به ادامه فعالیت خواهد بود و دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی و اجتماعی و همچنین بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان، دارای ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه‌ای در عرصه ارتباطات، اطلاع رسانی، افکارسنجی و رسانه است.

همکاران روابط عمومی دانشگاه طی این سال‌ها با تلاش‌های صبورانه، خستگی ناپذیر، دلسوزانه و خالصانه اقدامات ارزشمندی به جهت تبیین و تنویر افکارعمومی و جامعه مخاطب این دانشگاه در سطح ملی و منطقه‏‌ای انجام داده اند؛ جا دارد از زحمات همه عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

در دنیای امروز، دانشگاهی اثربخش خواهد بود که بتواند مشکلات جامعه را بشناسد و برای حل معضلات و چالش‌های پیش رو تدبیر داشته باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز به این سمت حرکت کرده و تلاش می‌کند با افزایش اثربخشی در حل مسائل و مشکلات جامعه پیشقدم باشد؛ البته در این مسیر می‌بایست زمینه فعالیت و توسعه توانمندی همکاران روابط عمومی دانشگاه به خوبی فراهم شود و نسبت به آن با نگاهی مثبت و خوش بینانه برخورد کنیم تا بتوانیم متناسب با تحولات پیش رو عملکرد صحیحی داشته باشیم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین بهره‏ مندی بیشتر از فضائل شب‌های پرفیض قدر، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به همه همکاران خدوم، دلسوز و پرتلاش روابط عمومی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم و از زحمات کارکنان و مسئولان این بخش، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با احساس مسئولیت و خلاقیت بیشتری در جهت برآورده شدن اهداف این نهاد علمی و اجتماعی که مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است، به حرکت جهادی خود ادامه دهند.

از خداوند منان برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در انجام مأموریت‌های محوله دارم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top