تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/02/31 - 13:42
کد خبر: 356707

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ رونمایی شد

مجیک بوک پرو ۱۶/۱ اینچ ۲۰۲۰، جدیدترین لپ‌تاپ آنر، با صفحه‌نمایش فول HD و پردازنده‌ی نسل‌دهمی اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آنر همان‌طورکه پیش‌تر وعده داده بود، سرانجام عصر امروز کنفرانسی آنلاین و بسیار مهم برگزار کرد تا جدیدترین محصولاتش را معرفی کند. محصولاتی که آنر معرفی کرده، متعلق ‌به پروژه‌ی ویژه‌ی این شرکت با نام «استراتژی همه‌جانبه» هستند که روی بهبود زندگی هوشمند در خارج از مرزهای چین متمرکز است. آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ ۲۰۲۰ (Honor MagicBook Pro 16.1 2020) یکی از محصولاتی است که به‌تازگی معرفی شده است.
آنر مدت‌ها است لپ‌تاپ‌های خود را با برند مجیک‌بوک عرضه می‌کند. مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ جدیدترین عضو از این خانواده به‌شمار می‌آید که طراحی مدرن و سخت‌افزار مناسبی دارد. براساس اطلاعات رسمی، ضخامت نوت‌بوک جدید آنر ۱۶/۹ میلی‌متر و وزنش ۱/۷ کیلوگرم است و از صفحه‌نمایش ۱۶/۱ اینچی با وضوح فول HD استفاده می‌کند که پوششی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB ارائه می‌دهد.

در لپ‌تاپ جدید آنر، اسپیکرها چپ و راست صفحه‌کلید را احاطه کرده‌اند. آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ به حسگر اثرانگشت و وب‌کم یک مگاپیکسلی مجهز شده است که در زیر یکی از کلیدهای صفحه‌کلید جای گرفته است. بررسی‌‌های زومیت نشان می‌دهد این وب‌کم‌ها به‌طور‌کلی زاویه‌ی دید مناسبی ندارند؛ بااین‌حال، آنر ازطریق بردن وب‌کم به درون صفحه‌کلید تلاش کرده است حاشیه‌ی بخش بالایی صفحه‌نمایش را تاحدممکن کاهش دهد و دستگاه ظاهری مدرن پیدا کند.

آنر مدعی است ضخامت حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش لپ‌تاپ جدیدش ۴/۹ میلی‌متر است و باعث شده‌ بتواند نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۰ درصد را ارائه دهد. ناگفته نماند مدل پیشین این لپ‌تاپ نیز همین نسبت نمایشگر به بدنه را ارائه می‌داد. آنر می‌گوید در مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ از پردازنده‌ی نسل‌دهمی سری i5 و i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD و کارت گرافیک GeForce MX350 انویدیا با دو گیگابایت حافظه‌ی ویدئویی (VRAM) استفاده کرده است.
ناگفته نماند آنر مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۰ به استاندارد وای‌فای ۵ (ac)‌، بلوتوث ۵، یک درگاه USB Type-C، سه درگاه (USB 3.0 (Type A، یک درگاه HDMI و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است.

آنر می‌گوید برای ساخت بدنه‌ی لپ‌تاپ جدیدش از آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده است که هم دوام مناسبی دارد و هم جذاب به‌نظر می‌رسد. آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ به دو فن سفارشی مجهز است که باعث بهبود جریان هوا در درون بدنه‌ی دستگاه می‌شوند و گرمای ناشی از فعالیت قطعات مختلف را دفع می‌کنند. این نوت‌بوک به باتری ۵۶ وات‌ساعتی مجهز شده است که می‌تواند با هر‌بار شارژ‌ حداکثر چهارده ساعت دوام بیاورد. بدیهی است میزان شارژدهی هر محصول بستگی به نوع استفاده از آن دارد و عدد یادشده ممکن است گاهی اوقات کاهش پیدا کند.

آنر مجیک‌بوک پرو ۱۶/۱ اینچ ۲۰۲۰ در رنگ نقره‌ای یخی (Glacial Silver) روانه‌ی بازار خواهد شد. کانفیگ پایه‌ی محصول با پردازنده‌ اینتل Core i5-10210U اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD تقریبا ۵،۹۹۹ یوآن (معادل ۸۴۳ دلار) قیمت دارد و کانفیگ قدرتمندتر با پردازنده‌ Core i7-10510U تقریبا ۶،۶۹۹ یوآن (معادل ۹۴۱ دلار) قیمت دارد. امکان پیش‌خرید محصول از امروز آغاز شده است و از فردا در بازار چین عرضه می‌شود.

منبع: gsmarena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top