تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/02/31 - 16:37
کد خبر: 356737

مانیتور جدید ایسر رونمایی شد

ایسر به‌تازگی عضو جدیدی به خانواده‌ی مانیتورهای کانسپت‌دی (ConceptD) اضافه کرده است که دقت رنگ بسیار زیاد و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ایسر روز گذشته رسما مانیتور جدید سری کانسپت‌دی (ConceptD) را رونمایی و اعلام کرد عرضه‌ی آن در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز شده است. این مانیتور جدید با نام Acer ConceptD CM2241W شناخته می‌شود و دقت رنگ بسیار زیادی ارائه می‌دهد و مخصوص خالقان حرفه‌ای محتوای بصری است. عملکرد مانیتور جدید ایسر بسیار سریع و روان است و از طراحی مدرن و جذاب بهره می‌گیرد.
افرادی نظیر طراحان گرافیک و عکاسان که به‌صورت حرفه‌ای در حوزه‌ی هنرهای تجسمی محتوا خلق می‌کنند، به مانیتوری نیاز دارند که ضمن ارائه‌ی دقت رنگ عالی و پشتیبانی از فضای رنگی گسترده، محتوای بصری را به‌شکلی روان به‌تصویر بکشد. ایسر در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام می‌کند ConceptD CM2241W زمان‌ پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه دارد و ۹۹ درصد از فضای رنگی RGB را پوشش می‌دهد. بدین‌ترتیب،  این مانیتور ایسر از خانواده‌ی کانسپت‌دی می‌تواند محتوا را با رنگ‌ها و نور کافی و دقت عالی و ظاهری شبیه به واقعیت ارائه دهد. ConceptD CM2241W از این حیث مخصوص افراد حرفه‌ای است.

ایسر می‌گوید توانسته گواهی PANTONE را برای مانیتور جدیدش دریافت کند. این یعنی کانسپت‌دی CM2241W نوعی ابزار ویژه‌ی یکپارچه به‌منظور تصحیح رنگ‌ها دارد و می‌تواند بسیار دقیق رنگ‌های استاندارد PANTONE Matching System (موسوم‌ به PMS) را بازتولید کند. ثبت دقت رنگ Delta E<2 نشان می‌دهد فرایند بازتولید رنگ‌ها در مانیتور جدید ایسر با دقتی مثال‌زدنی انجام می‌شود. دقت بازتولید رنگ‌ها به‌حدی چشمگیر است که عملا چشم غیرمسلح انسان تا حد زیادی نمی‌تواند تفاوت‌ها را تشخیص دهد.

مانیتور جدید سری کانسپت‌دی از صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند ونسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد. بهره‌مندی این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۷۵ هرتز نشان می‌دهد محتوای بصری روی آن به‌شکلی روان به‌نمایش درمی‌آیند. صفحه‌نمایش IPS مانیتور ConceptD CM2241W زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه‌ای دارد و روشنایی آن به ۳۵۰ نیت می‌رسد. ایسر همچنین حداکثر نسبت کنتراست صفحه‌نمایش را ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰:۱ اعلام کرده است. این صفحه‌نمایش از گستره‌های رنگی DCI-P3 و sRGB و Adobe RGB پشتیبانی می‌کند.

ایسر در مانیتور جدید خود از ابزار Acer Display Widget استفاده کرده است که انواع گزینه‌ها را برای تنظیم دقت رنگ و معیارهای مختلف مانیتور به کاربر ارائه می‌دهد. در این مانیتور جدید، از نوعی پایه‌ی ارگونومیک استفاده شده است که لولایی ویژه دارد و به کاربر امکان می‌دهد شیب مانیتور را از ۵- تا ۳۵ درجه تغییر دهد و ۳۶۰ درجه آن را بچرخاند. به‌علاوه ازطریق پایه، امکان تغییر ارتفاع مانیتور وجود دارد. سیستم مدیریت کابل مانیتور باعث می‌شود کابل‌های مختلف به‌راحتی سازمان‌دهی‌ شوند و میز کار همواره مرتب باقی بماند.
ایسر می‌گوید مانیتور جدیدش از دو درگاه (HDMI (1.4 و یک درگاه DisplayPort و سه درگاه USB 3.0 بهره‌مند است. 
براساس اعلام رسمی، مانیتور ConceptD CM2241W که از دو اسپیکر با توان خروجی دو وات بهره می‌گیرد با قیمت ۳۹۹/۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: wccftech

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top