تاریخ انتشار: جمعه 1399/03/02 - 10:03
کد خبر: 356865

ستاره سپاهان در رادار پرسپولیس

یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. البته این بازیکن پیام نیازمند نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از جام نیـوز، خرید بازیکن از تیم رقیب امری عادی در فوتبال است و فقط هم مربوط به ایران نیست. اینکه مدیران یا مربیان تیم‌های مدعی نگاهی دقیق و خریدارانه به بازی‌های تیم رقیب دارند به سه منظور است. اول آنکه نقاط قوت و ضعف حریف را در تقابل‌های رودررو شناسایی کنند. دوم اینکه در صورت همزمان نبودن بازی تیم رقیب با تماشای شکست آن تیم دارای انگیزه بیشتری شوند و…، اما در این میان دلیل سومی هم وجود دارد. دلیل سوم پیدا کردن مهره‌های کلیدی تیم حریف و خرید آن‌ها در فصول آینده برای ضعیف کردن تیم مقابل است. در کشور‌های صاحب فوتبال این اتفاق در بارسا و رئال بار‌ها افتاده است. خرید لوئیز فیگو ستاره، بارسلونا توسط رئال‌مادرید که جنجالی‌ترین جا‌به‌جایی دو دهه اخیر فوتبال جهان بوده است.

در همین کشور خودمان هم باشگاه استقلال تهران اواخر دهه ۷۰ مهدی هاشمی‌نسب، شاه‌مهره پرسپولیسی‌ها را خریداری کرد که هنوز هم از آن نقل و انتقال به عنوان جنجالی‌ترین و بزرگترین جا‌به‌جایی بین دو باشگاه یاد می‌شود. در این میان تیم‌هایی هم هستند که به منظور تقویت خود و تضعیف رقیب بازیکنانی خریداری می‌کنند که شاید چندان هم در آن پُست نیازی به خرید نداشته باشند. در همین راستا شنیدیم یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان اصفهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. این بازیکن پیام نیازمند نیست. دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هم مدنظر کادر فنی پرسپولیس بود، اما خودش مصاحبه کرد و آب پاکی را روی دست این تیم ریخت. نیازمند عنوان کرد که با سپاهان قرارداد دارد و اگر هم قرار به رفتن باشد ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

ظاهراً یکی از مدافعان پرسپولیس تصمیم گرفته فصل آینده را در خارج از ایران بازی کند و مربیان تیم صدرنشین لیگ از همین حالا به فکر افتاده‌اند. خرید این مدافع کلیدی سپاهان در صورتی انجام می‌شود که مدافع مورد نظر از پرسپولیس جدا شود. البته مدیران باشگاه هنوز مذاکرات جدی را با مدافع تأثیرگذار خود آغاز نکرده و امیدوارند بتوانند او را راضی به ماندن کنند، اما در صورتی که نتوانند این بازیکن را نگه دارند آنگاه خیلی جدی با مدافع سپاهان مذاکره خواهند کرد. گفتنی است قرارداد این مدافع کم‌اشتباه و تأثیرگذار سپاهان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و می‌تواند آزادانه به هر تیمی که دلش خواست برود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top