تاریخ انتشار: شنبه 1399/03/03 - 22:11
کد خبر: 357055

گنجینه‌ا‌ی ارزشمند از کتاب در بانک کتاب آلبرگ

در دسترس بودن در هر ساعتی از شبانه‌روز: برخلاف فروشگاه‌های فیزیکی که تنها در زمان‌های معین به فعالیت مشغول هستند، بانک کتاب آلبرگ آنلاین به صورت مداوم در دسترس شماست وهمین نکته دلیل دیگری برای انتخاب روش خرید آنلاین است. هر کتابی که سفارش دهید در اسرع وقت توسط پست یا پیک به درب منزلتان ارسال خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کتاب که یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسان در طول زندگی است، همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انواع کتاب‌ها را می‌توان به آسانی در بانک کتاب یافت و خریداری کرد. در روزگاری که پیشرفت فناوری تمام ابعاد زندگی ما را تغییر داده است، بهره‌گیری از مزایای آن انقلابی در بسیاری از زمینه‌ها ایجاد کرده است. یکی از این موارد تغییر روش خرید می‌باشد. در این میان خرید آنلاین کتاب که این‌روزها با استقبال کم‌نظیری مواجه است به دلیل مزایای بسیاری که دارد رضایت خاطر دانش‌آموزان را فراهم آورده است و از دغدغه‌ی والدین پرمشغله نیز کاسته است.

بانک کتاب آلبرگ که مجموعه‌ ای غنی از کتب درسی و کمک ‌درسی است همواره کوشیده است تا با فراهم آوردن کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان، این عزیزان را در مسیر تحصیلی خود یاری نموده و دشواری‌های این امر را برای آنان آسان کند و از آن‌جا که بر ارائه‌ی بهترین خدمات تاکید دارد، در همین راستا تخفیفاتی نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این بانک کتاب تخفیف دار به مخاطبان اجازه می‌دهد در کنار خرید کتاب از این تخفیفات بی‌نظیر هم لذت ببرند. این فروشگاه هم‌چنین کتب دانشگاهی را نیز ارائه می‌کند و برای دانشجویان محترم نیز انتخابی خوب خواهد بود. حتی نیازهای علاقمندان به کتب ادبی و عمومی نیز در این فروشگاه در نظر گرفته شده و از همین رو جامعیتی مطلوب به آن بخشیده است.

گنجینه‌ا‌ی ارزشمند از کتاب در بانک کتاب آلبرگ

مزایای خرید آنلاین کتاب

اما چه چیزی می‌تواند شما را مجاب کند تا به جای مراجعه‌ به فروشگاه‌های کتاب، شیوه‌ی خرید آنلاین کتاب را پیش بگیرید؟ در این میان برخی هنوز معتقدند که خرید کتاب باید به صورت حضوری انجام شود و تمایلی به خرید آنلاین ندارند. با کمی تامل در این باره می‌توان به مزایای خرید آنلاین پی برد. خرید آنلاین کتاب نه تنها هیچ کاستی یا ضعفی نسبت به خرید حضوری ندارد بلکه مزایایی نیز دارد؛ چنین نقاط مثبتی یا در خرید حضوری یافت نمی‌شود یا اگر هم پیدا شود چندان کاربردی نیست و یا به سختی حاصل می‌شود. عوامل بسیاری ممکن است در این زمینه حائز اهمیت باشند که در ادامه به اختصار به هر یک اشاره خواهد شد.

  1. صرفه‌جویی در زمان: مهم‌ترین دلیل استقبال از خرید آنلاین همین امر است. اکنون که به دلیل مسائلی نظیر مشغله‌ی کاری یا عواملی هم‌چون ترافیک یا حتی آلودگی هوا خروج از منزل برای اموری غیر از مسائل ضروری چندان مقرون به صرفه و میسر نیست، خرید آنلاین کتاب به کمک شما می‌شتابد و موانع سر راه را از میان برمی‌دارد. به جای از دست دادن چندین ساعت از زمان برای خرید کتاب، تنها با یک جستجو در بانک کتاب آنلاین می‌توانید به سرعت کتاب مورد نظر خود را خریداری کنید.
  2. رفع محدودیت‌ها و بهره‌گیری از جامعیت: فروشگاه‌های کتاب همیشه از کمبود فضای کافی برای ارائه‌ی کتاب‌های خود شکایت دارند. خرید آنلاین کتاب این مشکل را برطرف کرده است و این امر موجب شده است تا عناوین و نسخه‌های متنوعی در کتاب‌فروشی‌های آنلاین موجود باشد. بانک کتاب آلبرگ با بیش از هزاران عنوان کتاب درسی و کمک‌ درسی، بهترین مرجع دانش‌آموزان در این زمینه به شمار می‌رود و با توجه به این‌که می‌توانید کتاب‌های انتشارات مختلف را در دسترس داشته باشید از قدرت انتخاب بالایی نیز برخوردار خواهید بود.

در دسترس بودن در هر ساعتی از شبانه‌روز: برخلاف فروشگاه‌های فیزیکی که تنها در زمان‌های معین به فعالیت مشغول هستند، بانک کتاب آلبرگ آنلاین به صورت مداوم در دسترس شماست وهمین نکته دلیل دیگری برای انتخاب روش خرید آنلاین است. هر کتابی که سفارش دهید در اسرع وقت توسط پست یا پیک به درب منزلتان ارسال خواهد شد.

  1. امکان جستجو و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب در کمترین زمان: اگر تاکنون برای خرید کتاب‌های خود به دردسر می‌افتادید و به مغازه‌های زیادی مراجعه می‌کردید پیشنهاد می‌کنیم یک مرتبه خرید آنلاین کتاب را تجربه کنید تا مزایای این روش خرید را به شخصه تجربه کنید. دسته‌بندی کتاب‌ها در کتاب‌فروشی‌های حضوری گاهی چنان منسجم نیست که مخاطب بتواند به سادگی به کتاب موردنظر خود دست یابد و به همین دلیل نیاز به جستجوی بیشتر و یا حتی گاه راهنمایی صاحب فروشگاه دارد. مراجعه به یک بانک کتاب آنلاین علاوه بر این‌که سرعت دستیابی شما به کتاب موردنظرتان را افزایش می‌دهد، با قابلیت‌هایی همراه است که به شما این امکان را می‌دهد که به بهترین نتیجه‌ی جستجو دست پیدا کنید و خریدی کاملا مطابق با خواسته‌های خود انجام دهید.
  2. تخفیفات جذاب: به وجود آمدن بانک کتاب آنلاین موجب ایجاد بازاری رقابتی شد و هر یک از فروشگاه‌ها برای موفقیت در این بازار نیازمند طرح‌های تشویقی بودند. از همین رو تخفیفات باورنکردنی و جشنواره‌های فوق‌العاده یار همیشگی کتاب‌فروشی‌های آنلاین هستند. آلبرگ یک بانک کتاب تخفیف ‌دار است که با ارائه‌ی 20 درصد تخفیف همیشه در پی جلب رضایت دانش‌آموزان و والدین می‌باشد. هدف عمده‌ی فروشگاه‌های کتاب آنلاین، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و کمک به ارتقای سطح آگاهی مردم است.
  3. پیشنهادها و کتاب‌های مشابه: یکی از قابلیت‌های خوب خرید آنلاین کتاب پیشنهاداتی است که به شما ارائه می‌شود. به این صورت که شما در یک بانک کتاب اینترنتی با پر کردن فرم جستجو و مراجعه به صفحه‌ی مربوط به یک کتاب خاص، می‌توانید لیستی از کتب مشابه و یا مفید در راستای همان موضوع نیز دریافت کنید. مشاهده‌ی این لیست و پیشنهادات موجود در آن گاه به خرید کتاب‌هایی بسیار مفید منجر می‌شود.

گنجینه‌ا‌ی ارزشمند از کتاب در بانک کتاب آلبرگ

تنها چند کلیک تا خرید کتابت فاصله دارید

اکنون که با مزایای خرید آنلاین کتاب آشنا شدید دیگر جای هیچ تردید و ابهامی برای آن دسته از افرادی که تا کنون با آن موافق نبودند نمی‌ماند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد تنها چند دلیل بسیار مشخص و عمده‌ برای خرید آنلاین کتاب بودند. افزون بر این موارد دلایل دیگری نظیر: دسترسی آسان به پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته یا ماه یا سال، مطالعه‌ی نظرات سایرین و بازخوردهای آنان در مورد یک کتاب خاص، امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف، دسترسی آسان به نسخه‌های متفاوت یک کتاب از انتشارات مختلف در یک جا، دسته‌بندی محصولات بر اساس موضوع، ناشر، سال چاپ، قیمت و مواردی از این قبیل، دریافت نسخه‌ی pdf‌ در برخی موارد و راه‌اندازی کتابخانه‌ی مجازی، به روز بودن در عرصه‌ی تازه‌های انتشارات و یا حتی دنبال کردن آثار نویسنده یا انتشارات موردعلاقه به شیوه‌ای آسان نیز می‌توانند هرچه بیشتر افراد را به سمت خرید آنلاین کتاب سوق دهند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top