تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/03/06 - 14:59
کد خبر: 357337

تلویزیون‌های هوشمند ردمی معرف شدند

درست مانند رقیب تقریبا همنام خود، کمپانی ردمی نیز ار تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها تحت نام «ردمی اسمارت تی وی سری X» شناخته می‌شوند و در ۳ سایز و قیمتی ارزان به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مشخصات فنی Smart TV X Series به گونه‌ای در نظر گرفته شده که ویژگی‌های پریمیومی را با قیمت پایین به دست کاربران برساند. ردمی این تلویزیون‌ها را در سه سایز ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی به بازار عرضه می‌کند، ولی از نظر مشخصات با یکدیگر تفاوتی ندارند. هر ۳ مدل به پنل 4K با پوشش‌دهی ۸۵ درصدی گاموت رنگی عریض NTSC مجهز شده‌اند. نسبت نمایشگر به بدنه در این تلویزیون‌ها نیز فوق‌العاده بالا بوده و به عدد ۹۷ درصد می‌رسد. فریم به کار رفته در این تلویزیون‌های هوشمند نیز آلومینیومی است.

این تلویزیون‌ها از تکنولوژی MEMC یا تخمین حرکت تخمین جبران نیز بهره می‌برند. الگوریتم هوشمند جبران ۶۰ هرتزی نیز در این تلویزیون‌ها دیده می‌شود تا پخش محتوا بسیار نرم باشد. به صورت کلی این الگوریتم فریم‌های اضافی را در تصویر قرار می‌دهد که پخش محتوا و به خصوص محتوای ورزشی، روان‌تر شوند. بخش صوتی نیز ویژگی‌های قابل توجهی داشته و هر سه تلویزیون ردمی از ۴ اسپیکر ۱۲.۵ واتی بهره می‌برند که ۸ واحد ساب ووفر مجزا برای تجربه صدای فراگیر آن‌ها را همراهی می‌کنند. تکنولوژی‌های صدا محور مانند دالبی آدیو و DTS نیز پشتیبانی می‌شوند.
بخش حافظه هم توسط حافظه رم ۲ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تامین شده و میکروفون‌های داخلی میدان دور نیز برای اجرای فرامین صوتی در تلویزیون‌های ردمی به چشم می‌خورد. اما شاید مهمترین مزیت اسمارت تی وی‌های ردمی، قیمت بسیار پایین آن‌ها باشد. مدل ۶۵ اینچی با قیمت ۴۶۲ دلار، مدل ۵۵ اینچی با قیمت ۳۲۲ دلار و مدل ۵۰ اینچی با قیمتی زیر ۲۸۰ دلار در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد. با این حال اطلاعات دیگری از این تلویزیون‌های جدید ردمی منتشر نشده و به عنوان مثال سیستم‌عامل به کار رفته در این تلویزیون‌ها هنوز مشخص نیست.

منبع: GIZMOCHINA

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top