تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/03/11 - 10:26
کد خبر: 357874

رندر های جدید پرچم‌دار سامسونگ

هفته گذشته شاهد افشای رندر ۳۶۰ درجه‌ی جدیدی از گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ بودیم که این گوشی را از زوایا‌ی مختلف به‌تصویر می‌کشد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به‌تازگی چند رندر جدید از گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ  منتشر شده‌اند که به ما نشان می‌دهند باید چه انتظاراتی از این گوشی ازلحاظ طراحی ظاهری داشته باشیم. این رندرها توسط رسانه‌ی Pigtou دردسترس قرار گرفته‌اند.
Pigtou می‌گوید منبعی داخلی در سامسونگ دارد که ادعا می‌کند رندرهای موردبحث ازروی طرح‌های کشیده‌‌شده‌ی رسمی نوت ۲۰ ساخته شده‌اند و بنابراین دقت بسیار زیادی دارند. این موضوع نشان می‌دهد که نباید از رندرهای جدید به‌‌عنوان رندرهایی مفهومی یاد کنیم. در بخشی از گزارش Pigtou می‌خوانیم که در حال حاضر نمی‌توان مهر تأیید روی صحت کامل این رندرها زد و ممکن است بخش‌‌هایی از آن‌ها دقیق نباشند. این رسانه اعلام می‌کند که سامسونگ هنوز طراحی گلکسی نوت ۲۰ را نهایی نکرده است و احتمال دارد گوشی نهایی برخی تفاوت‌ها با رندرهای پیش‌رو داشته باشد.

همان‌طور که از مدت‌‌ها قبل انتظار داشتیم، رندرهای جدید نشان می‌دهند گکلسی نوت ۲۰ قرار است شباهت‌های زیادی به گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ داشته باشد. به‌طور دقیق‌تر گفته می‌شود ماژول دوربین پشتی نوت ۲۰ به ماژول دوربین اس ۲۰ اولترا بسیار شبیه است. سامسونگ طی سال‌های اخیر گوشی‌های سری گلکسی نوت را با بدنه‌ای جعبه‌مانند تولید کرده است و این موضوع برای نوت ۲۰ پلاس هم صدق می‌کند. بر همین اساس رندرها نشان می‌دهند که نوت ۲۰ پلاس قرار است نسبت‌به اس ۲۰ اولترا گوشه‌هایی تیزتر و مربعی‌شکل داشته باشد.
ابعاد دستگاه ۱۶۱/۸ در ۷۵/۳ در ۸/۵ میلی‌متر اعلام شده که تقریبا معادل ابعاد گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس است. مقایسه‌ای کوتاه به‌ما نشان می‌دهد که گلکسی نوت ۲۰ نسبت‌به نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس قرار است در حدود نیم میلی‌متر ضخیم‌تر باشد که تغییر خاصی روی تجربه‌ی کاربری ایجاد نخواهد کرد. اما به‌طور کلی ازلحاظ اندازه، نوت ۲۰ قرار است بزرگ‌تر از نوت ۱۰ باشد، البته اندازه‌ی آن به نوت ۱۰ پلاس نخواهد رسید.

Pigtou در بخشی از گزارش خود حتی به ابعاد ماژول دوربین نیز اشاره می‌کند. بدین ترتیب گفته می‌شود ماژول دوربین پشتی نوت ۲۰ ابعادی معادل ۳۸/۱ در ۲۱/۹ میلی‌متر دارد. به‌علاوه رندرها از حضور حفره در بخش بالای صفحه‌نمایش نوت ۲۰ خبر می‌دهند؛ این موضوع بدین معنی است که سامسونگ هنوز نتوانسته به فناوری‌های لازم برای منتقل کردن دوربین سلفی به زیر صفحه‌نمایش دست پیدا کند.
سامسونگ بدون شک مدل بالارده‌تر نوت ۲۰ را با نام گلکسی نوت ۲۰ پلاس نیز رونمایی خواهد کرد. ابعاد یادشده در پاراگراف بالا مربوط به مدل عادی هستند و بنابراین انتظار داریم نوت ۲۰ پلاس حتی بزرگ‌تر از این‌ها باشد. گزارش Pigtou ادعا می‌کند که گلکسی نوت ۲۰ قرار است به صفحه‌نمایشی ۶/۷ اینچ مجهز باشد، رندرها نشان می‌دهند این صفحه‌نمایش از نوع تخت است و خمیدگی ندارد. ایده‌ی ازبین‌بردن لبه‌های خمیده‌ی گوشی‌های سری گلکسی نوت می‌تواند در نوع خود جالب باشد و مورداستقبال قرار گیرد. همچنین صفحه‌نمایش تخت باعث می‌شود استفاده از گوشی با قلم لمسی S-Pen ساده‌تر باشد.

در گوشی‌های فعلی سری نوت قلم لمسی در بخش راست سمت پایین گوشی جای گرفته، اما رندرهای جدید ادعا می‌کنند که این جایگاه قرار است در گلکسی نوت ۲۰ به بخش چپ سمت پایین گوشی منتقل شود. گفته می‌شود سامسونگ برای بردن تمامی دکمه‌های فیزیکی گوشی به سمت راست بدنه مجبور شده جایگاه قلم لمسی را به بخش چپ سمت پایین گوشی منتقل کند. به‌علاوه رندرها از حضور درگاه سیم‌کارت در بخش بالایی گوشی خبر می‌دهند. همچنین در بخش زیرین گوشی درگاه USB Type-C به‌چشم می‌خورد.
براساس این رندرها، دکمه‌ی پاور گلکسی نوت ۲۰ قرار است در سمت راست گوشی حضور داشته باشد. این دکمه در گوشی‌های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در سمت چپ و زیر کلیدهای کنترل‌کننده‌ی صدا قرار گرفته بود و انتقاد کاربران را به‌دنبال داشت. البته در نظر داشته باشید که در نوت ۱۰ کلید مستقل پاور به‌طور کلی حذف و با کلید بیکس‌بی ادغام شد. در رندرهای نوت ۲۰ می‌بینیم که کلید پاور و کلیدهای کنترل‌کننده‌ی صدا به سمت راست گوشی منتقل شده‌اند.

انتظار داریم گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ ازلحاظ مشخصات سخت‌افزاری شبا‌هت‌های زیادی با پرچمداران جدید سری گلکسی اس داشته باشند. بدین ترتیب سامسونگ این گوشی‌های جدید را در مناطق مختلف دنیا با یکی از دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام یا اکسینوس ۹۹۰ عرضه خواهد کرد. پیش‌تر در برخی شایعه‌ها شنیده بودیم که نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس قرار است به‌ترتیب دارای باتری ۴٬۰۰۰ و ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشند.
سامسونگ احتمالا در جریان برگزاری دومین مراسم آنپکد ۲۰۲۰ خود در ماه اوت (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ را رونمایی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top