تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/03/11 - 13:24
کد خبر: 357912

چالش پیش روی سه باشگاه محبوب لیگ جزیره!

سه باشگاه بزرگ منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با مشکلی جدی برای فصل آینده روبه‌رو خواهند بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از تسنیم، مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس هفته گذشته در پی توافق باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کردند که بازی‌های باقی‌مانده فصل جاری از تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) از سرگرفته خواهد شد. مسئولان فوتبال انگلیس به دنبال این هستند تا بدون توقف، بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر، لیگ دسته اول انگلیس و جام حذفی انگلیس را برگزار کنند.

نشریه «ساندِی تایمز» با انتشار گزارشی خبر داد؛ تاریخ شروع رقابت‌های فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس، 22 آگوست (اول شهریور) یا 29 آگوست (8 شهرویور) خواهد بود. طبق این گزارش، قرار است روز پنجشنبه، نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری با یکدیگر ملاقاتی دیگر داشته باشند و انتظار می‌رود روی تاریخ شروع فصل آینده این رقابت‌ها با هم بحث و تبادل نظر کنند. در کنار این بر روی حذف تعطیلات زمستانی و باز بودن پنجره نقل‌وانتقالات به مدت 12 هفته (از ماه آگوست تا پایان ماه اکتبر) بحث خواهد شد.

ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای آغاز رقابت‌ها باشگاهی فصل آینده 12 سپتامبر (22 شهریور) است؛ چون برنامه مسابقات برای فصل آینده بسیار پرفشار خواهد بود و در کنار مسابقات باشگاهی کشورها، رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، یورو، انتخابی جام جهانی 2022، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نیز برگزار خواهد شد.

«ساندی تایمز» در بخش دیگری از گزارش خود آورده است؛ با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا قرار است به ترتیب در تاریخ‌های 29 آگوست (8 شهریور) و 25 آگوست (4 شهریور) برگزار شود، تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی و ولورهمپتون که همچنان در رقابت‌های اروپایی و جام حذفی انگلیس حضور دارند، برنامه بازی‌های‌شان  به قدری فشرده خواهد بود که تنها دو هفته تعطیلات تابستانی خواهند داشت.

طبق این گزارش، در سوی دیگر لیورپول که تنها دو برد دیگر برای مسجل کردن قهرمانی‌اش نیاز دارد، برخلاف این چهار باشگاه، زمان خوبی برای تعطیلات تابستانی خواهد داشت. اگر لیگ برتر در تاریخ 25 جولای (4 مرداد) به پایان برسد و فصل بعد هم در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز شود، از آنجایی که شاگردان یورگن کلوپ از رقابت‌های لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفته‌اند، 7 هفته فرصت استراحت برای فصل جدید خواهند داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top