تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/03/12 - 12:31
کد خبر: 358015

اقرار استاندار ایلام به کم‌رمقی برخی مدیران دولتی

استاندار ایلام با اشاره به اینکه این استان نیازمند تحرک بیشتر در بخش صنعت و اقتصاد است، گفت: کم رمقی مدیران در سال جهش تولید پذیرفتنی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت ایلام در محل استانداری، در صحبت های مهمی با اشاره به شعار جهش تولید مد نظر رهبر معظم انقلاب خواستار تحرک بیشتر مدیران در حوزه صنعت و اقتصاد استان شد و بیان کرد: اگر خواستار تحقق شعار سال در استان هستیم باید به هر طریق ممکن شده در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد استان جهش ایجاد شود.

وی در ادامه خواستار تلاش و تحرک بیشتر مدیران شد و گفت: مدیران کم تحرک، ناتوان و غیر پاسخگو دیگر جایی در سیستم مدیریتی ما نخواهند داشت و وزرای مربوطه باید برای تغییر این مدیران اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: من بعد ارزیابی مدیران بدون هیچ ملاحظه ای به‌صورت ماهیانه انجام شود و اگر مدیری بیحال و بی رمق است و نمی تواند کار کند، این انفعال در ارزیابی وی اعمال می شود.

وی با اشاره به این مطلب که تاکنون برخی از وزرا در تغییر مدیران تعلل داشته اند و منتظر بودند که وضعیت استاندار در استان مشخص شود، گفت: حالا که تقدیر بر این است که در ادامه کار در خدمت مردم شریف استان باشم دیگر نمی توانم بیش از این شاهد ادامه کار برخی مدیران بی رمق و ناتوان باشم.

استاندار ایلام فرآیند پاسخگویی مدیران به مردم را یکی از ملاک های مهم در ارزیابی آنان عنوان کرد و تصریح کرد: برای من خیلی سخت است وقتی مشکلات مردم را می بینم اما مدیران در جلسه می گویند مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور افزود: امروز درآمدها کم و سهم نفت از بودجه تقریبا صفر شده است و این وضعیت نیازمند کار و تلاش بیشتر است و مدیران باید در راستای جبران کسری بودجه و جذب کمک ها از نهادها و بنیادها اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: مدیری که به رغم مشکل در حوزه کاری خود، دستور کار ندارد و می گوید مشکلی برای طرح نیست؛ آن مدیر لیاقت ادامه کار ندارد.

وی افزود: بارها و بارها اتفاق افتاده که فرد حتی تهدید به خودکشی کرده که مشکل من حل نمی شود اما مدیر مربوطه می گوید دستور کار و جلسه ندارم و این پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام تاکید کرد: من بعد اگر مدیری گفت دستور کار ندارم کتبا بنویسد تا به مردم اعلام کنیم و مردم بازخورد این حرف را به مدیر مربوطه بدهند.

سلیمانی دشتکی در پایان ضمن اعلام هشدار جدی به مدیران در راستای انجام امورات مردم و تلاش در راستای تحقق شعار سال گفت: کار از نصحیت گذشته است و راهی جز عمل نداریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top