تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/03/13 - 10:02
کد خبر: 358129

بیمارستان‌های کرونایی مشهد در حال بازگشت به وضعیت عادی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان‌های کرونایی مشهد یک‌به‌یک در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛به نقل از وب دا، سیدمحمدحسین بحرینی ضمن عرض تسلیت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد قابل توجهی در بحث مبارزه با بحران کرونا داشته و در سفرهای وزیر و مسئولان ارشد وزارت بهداشت، از عملکرد خراسان رضوی به نیکی یاد شده و از این استان خواسته‌اند که به عنوان الگویی موفق همکاری و راهنمایی لازم را به دیگر استان‌های کشور در مسیر گذر از بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیمارستان‌های کرونایی مشهد یک‌به‌یک در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده کرونایی و بازگشت به وضعیت عادی هستند و در این رابطه شاهد عادی شدن وضعیت بیمارستان قائم (عج) در هفته گذشته و عادی شدن وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) در آینده نزدیک هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان‌های کرونایی مشهد، تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ بیمار غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) نیز پس از انجام اقدامات ضدعفونی، آماده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بیماران و دانشجویان است.

بحرینی تأکید کرد: در مسیر موفقیت‌های به‌دست آمده در بحث بحران کرونا جا دارد که تقدیر و تشکر ویژه‌ای بابت همراهی‌ها و همکاری‌های نماینده ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروها و گروه‌های مردمی و تمامی مجموعه‌هایی که به هر شکل و نحوی یار و همراه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بحث مبارزه با کووید ۱۹ بودند داشته باشیم.

وی با تأکید بر این نکته که به جرأت می‌توان گفت در دوره بحران کرونا و مبارزه با این ویروس منحوس اتحاد و همدلی در جای‌جای ایران اسلامی، به‌ویژه استان خراسان رضوی موج می‌زد، بیان کرد: بسیار خرسندیم که با همکاری‌ها و همراهی‌های همه‌جانبه توانسته‌ایم مدیریت خوبی در بحث مدیریت کنترل و مبارزه با ویروس کرونا داشته باشیم و نام خراسان رضوی همچون نگینی درخشان در بحث مبارزه کووید ۱۹ می‌درخشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top