تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/03/13 - 14:13
کد خبر: 358160

متقاضیان مسکن مهر هسا جریمه شدند؟

در حالی پروژه‌های مسکن مهر هسا پرند باید سال ۹۱ تحویل متقاضیان می‌شد که پس از خلف وعده ۸ ساله، این متقاضیان باید ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از تسنیم، ۱۰ هزار مسکن مهر هسا در شهر پرند قریب یک دهه است که با خلف وعده‌های مکرر در تحویل مواجه است. از دوره مدیرعاملی چاغروندی در پرند تا پس از آن در زمان باران هاشم‌زهی و... تا امروز هیچکدام از وعده‌های داده شده به متقاضیان این پروژه مسکن مهر در خصوص تکمیل و تحویل واحدهای هسا محقق نشده است.در دوره سید علی اکبر طاهری نیز گرچه تلاش‌ها برای حل مشکل پروژه‌های مذکور مسکن مهر افزایش یافت، ‌اما در نهایت طاهری وقتی صندلی مدیریت را واگذار کرد که وضعیت مسکن مهر هسا تغییر چندانی نکرد.

طی چند سال اخیر نیز با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل شرکت عمران پرند، اما اتفاق خوشایندی برای متقاضیان مسکن مهر هسا این شهر روی نداده است.

وطن‌خواهی دیماه سال ۹۷ از اتمام پروژه‌های مسکن مهر این شهر تا شهریور ۹۸ خبر داده و گفته بود: برای تعیین تکلیف واحدهایی که متقاضیان آن آورده خود را واریز نکرده‌اند به‌زودی فراخوان می‌دهیم.

وی با بیان این‌که "به‌زودی فراخوانی برای تعیین تکلیف آورده متقاضیان اعلام می‌کنیم"، اظهار کرد: در شهر پرند حدود ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در ساخت است که از این تعداد تاکنون حدود ۷۰ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است. حدود ۱۰ هزار واحد نیز ساخته شده اما به‌دلیل نبود یا کمبود زیرساخت‌های مربوط به آب، برق و فاضلاب نمی‌توانیم بخشی از آنها را افتتاح کرده و تحویل دهیم.

وی با تأکید بر این‌که پرونده مسکن مهر پرند شهریورماه سال آینده بسته می‌شود به موضوع انتقال تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس به پرند اشاره و تصریح کرد: دولت تعهد داده که مسکن مهر متقاضیان را تحویل دهد، در این راستا آن دسته از متقاضیان شهر پردیس که به‌دلایلی واحد مسکن مهر به آنها اختصاص نیافته و در واقع بیش از ظرفیت پردیس ثبت‌نام صورت گرفته به پرند منتقل می‌شوند.

این در حالی بود که فروردین سال گذشته شرکت عمران پرند با انتشار جدول زمان‌بندی زمان افتتاح پروژه‌های مسکن مهر این شهر از جمله هسا سابق را اسفند ۹۸ اعلام کرد که آن هم به سرنوشت وعده‌های قبلی دچار شد.

در شرایطی متقاضیان مسکن مهر هسا پرند حدود ۸ سالی در انتظار تحویل واحد خود هستند که شرکت عمران پرند با ارسال پیامکی به آنها اعلام کرده برای تحویل واحد خود باید ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کنند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر پرند در این‌باره گفت: سال ۹۰ در مسکن مهر پرند ثبت‌نام و همان زمان مبلغ اعلام شده از سوی شرکت عمران پرند یعنی حدود ۱۱ میلیون تومان را واریز کردم.

وی ادامه داد: بر اساس قرارداد مسکن مهر را باید سال ۹۱ تحویل می‌دادند اما نه تنها این امر محقق نشد که بنا بر اعلام شرکت عمران پرند آورده را به ۱۴ میلیون تومان افزایش دادیم به این امید که با تکمیل آورده، شرکت عمران نیز به وعده خود عمل کرده و واحد را تحویل می‌دهد.

وی یادآور شد: طی ۸ سال اخیر مدیران عامل شرکت عمران بارها وعده تحویل واحدهای مسکن مهر هسا را داده‌‌اند، اما هیچکدام از آنها عملی نشد. به تازگی نیز شرکت عمران با ارسال پیامکی اعلام کرده برای تحویل واحد باید ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان دیگر واریز کنیم.

وی بیان کرد: قرار بود واحد را با آورده ۱۴ میلیون تومانی تحویل بگیریم، اما الان باید حدود ۳۲ میلیون تومان پرداخت کنیم. متقاضیان که نباید تاوان عملکرد پیمانکار و شرکت عمران را پس بدهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top