تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/03/20 - 21:46
کد خبر: 358943

بهترین مسیر سفر از اصفهان به اهواز

یکی از خوبی‌های سفر با اتوبوس این است که می‌توانید بلیط خود را برای طول روز تهیه کنید و با انتخاب یکی از صندلی‌های کنار پنجره، از مناظر طبیعی که در مسیر قرار دارند لذت ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اصفهان شهری تاریخی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و همچنین سومین شهر بزرگ ایران، سومین شهر پرجمعیت ایران و نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا به شمار می‌رود. اهواز هم یکی از کلان شهرهای ایران است که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال 1303تا کنون به عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. این همچنین شهر هفتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برای مسافرت از اصفهان به اهواز می‌توان از وسایل نقیله‌ای همانند خودروی شخصی، اتوبوس و دیگر امکانات راهبردی استفاده کرد. شما می‌توانید از سه مسیر به مقصد مورد نظر برسید. طول هر کدام از این مسیرها متفاوت است و بسته به شرایط، می‌توانید یکی از این مسیرها را برای سفر جاده‌ای خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید با آسودگی کامل سفر کنید، برای سفر در این مسیر از خودروی شخصی استفاده نکنید و با خرید بلیط اتوبوس اصفهان اهواز از علی بابا سفر راحتی را تجربه کنید. درادامه به توضیح مسیرهای مختلفی که برای سفر جاده‌ای بین این دو شهر وجود دارند می‌پردازیم.

بهترین مسیر سفر از اصفهان به اهواز

بزرگراه‌ها و شهرهای که در مسیر هستند

 در این قسمت تصمیم داریم کوتاهترین مسیری که برای رفتن از اصفهان به اهواز در پیش روی شما قرار دارد را بررسی کنیم. این مسیر به طول 516کیلومتر،کمترین مسافتی است که می‌توان از اصفهان تا اهواز طی کرد. در این مسیر باید از شهرهای بروجن، لردگان و ایذه عبور کنید و مدت زمانی که در این مسیر سپری می‌کنید حدود 7 ساعت و نیم است. در ابتدای این راه، اتوبوس شما به بزرگراه میرزا کوچک خان جنگلی می‌رود و سپس بزرگراه‌های شهید کاظمی و شهید حبیبی الهی را پشت سر می‌گذارد تا به جاده شرکت فولاد مبارکه برسد و سپس، با وارد شدن به جاده مبارکه به بروجن، مسیر را ادامه می‌دهد. با ادامه دادن این جاده در نهایت به شهر لردگان می‌رسید و پس از پشت سر گذاشتن این شهر، شهرهای ایذه، دهدز، رستم آباد و درنهایت اهواز در مسیر شما قرار دارند.

با وجود اینکه مسیر گفته شده کوتاهترین مسیر بین اصفهان تا اهواز است، باز هم مسیری نسبتا طولانی به حساب می‌آید؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم اگر توانایی رانندگی در مسیرهای طولانی را ندارید، با خرید بلیط اتوبوس اصفهان اهواز ، به راحتی به این شهر زیبا سفر کنید.

بهترین مسیر سفر از اصفهان به اهواز

جاذبه‌های دیدنی مسیر اصفهان به اهواز

یکی از خوبی‌های سفر با اتوبوس این است که می‌توانید بلیط خود را برای طول روز تهیه کنید و با انتخاب یکی از صندلی‌های کنار پنجره، از مناظر طبیعی که در مسیر قرار دارند لذت ببرید. عده‌ای هنوز فکر می‌کنند که سفر با اتوبوس سفر طاقت‌فرسایی است که قرار است که در تمام مسیر روی صندلی‌های خشک اتوبوس‌هایی بنشینند که بوی بدی می‌دهند! جالب است بدانید این روزها اتوبوس‌های بسیار پیشرفته‌ای در ناوگان حمل و نقل کشور در حال فعالیت هستند که بعضی از آنها به لحاظ امکانات و راحتی با اتوبوس‌های بین‌المللی برابری می‌کنند. پس خیالتان از بابت سفر با اتوبوس راحت باشد و با خرید بلیط اتوبوس اصفهان اهواز ، خود را به دیدن جاذبه‌های دیدنی مسیر بین این دو شهر مهمان کنید.

در مسیر بین این دو شهر، رشته کوه‌های زاگرس بر سر راه شما قرار دارند و اگر به تماشای منظره باشکوه کوهستان‌ها علاقه دارید، فرصت مناسبی در اختیار شما است. یکی از زیباترین شهرهایی که در طول مسیر از آن عبور می‌کنید، شهر بروجن است. بروجن یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای بین اصفهان و اهواز و اگر در حال سفر با خودروی شخصی بودید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این شهر دیدنی بزنید. یکی دیگر از شهرهای زیبایی که در مسیر شما قرار دارد، شهر لردگان است. لردگان یکی از شهرهای استان چهار محال و بختیاری است که سفر به آن در فصل‌های بهار و پاییز طرفداران زیادی دارد. اگر برای رفتن از اصفهان به اهواز استفاده از ماشین شخصی را انتخاب کردید، حتما به لردگان بروید و سری به چشمه برم، آتشگاه لردگان و سد کارون 4 بزنید.

بلیط اتوبوس اهواز را چطور تهیه کنیم؟

برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس VIP برای مسیر اصفهان به اهواز راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین راه‌های موجود، مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط اتوبوس و یا مراجعه به پایانه‌های اتوبوس‌رانی و خرید بلیط است. این روش ضمن اینکه وقت زیادی از شما می‌گیرد، باعث می‌شود نتوانید جای صندلی خود را در اتوبوس انتخاب کنید و ممکن است جایگاهی به شما تعلق بگیرد که هیچ علاقه‌ای به آن ندارید!

از طرف دیگر، می‌توانید از روش‌های مدرن‌تر و راحت‌تری برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان اهواز استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، استفاده از سایت و یا اپلیکیشن علی بابا و صرف تنها چند دقیقه برای خرید بلیط اتوبوس است. در این روش شما می‌توانید با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان در کمترین سرعت ممکن بلیط خود را خریداری کنید و در ضمن، می‌توانید صندلی مورد نظر خود در اتوبوس را هم انتخاب کنید.

فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود درباره سفر از اصفهان به اهواز را با ما در میان بگذارید.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top