تاریخ انتشار: شنبه 1399/03/24 - 09:25
کد خبر: 359309

شرایط ثبت نام در ترم تابستانی دانشگاه خوارزمی اعلام شد

دانشگاه خوارزمی با ابلاغ آیین نامه‌ای جزئیات و شرایط حضور دانشجویان در ترم تابستانی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایسنا، طبق دستورالعمل شورای آموزشی آیین نامه آموزشی کلاس­ های ترم تابستان دانشگاه خوارزمی تمامی کلاس های ترم تابستانی دانشجویان در  چهار هفته غیرحضوری و یک هفته امتحان نیز به صرت مجازی برگزار می شود.

همچنین ثبت­ نام ترم تابستان دانشجویان صرفاً به صورت الکترونیکی و توسط سامانه گلستان دانشگاه خوارزمی قابل انجام است و دانشجویان از 24 خرداد تا 3 تیر ماه می توانند در این کلاس ها ثبت نام کنند.

دروس دو واحدی ۸ ساعت در هفته، دروس سه­ واحدی ۱۲ساعت در هفته و دروس چهار واحدی ۱۶ساعت در هفته تشکیل می شود همچنین حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است ضمن اینکه حذف و اضافه در ترم تابستان امکان­­پذیر نیست.

بر اساس اعلام دانشگاه خوارزمی شهریه ترم تابستان دانشجویان پس از ثبت نام و انتخاب واحد از دانشجو دریافت می شود و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست و  در صورت ثبت­ نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده توسط دانشجو به هر دلیل، شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

همچنین در صورتی که درس یا درس­ هایی به علت نرسیدن به حدنصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی پس از طی مراحل اداری قابل بازگشت خواهد بود و دانشجو در انتخاب واحد باید دقتکند که امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشد.

حضور مجازی دانشجو در تمام جلسه­ های هر درس­ الزامی است و اگر غیبت دانشجو در هر درس از سه جلسه تجاوز کند، مطابق آیین­ نامه و مقررات آموزشی نمره صفر در آن درس منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان آزمونهای پایان ترم، درس مورد نظر حذف می­ شود.

بر اساس تاکید دانشگاه خوارزمی، دانشجویان سایر دانشگاه ­ها در زمان ثبت ­نام فرم میهمان از دانشگاه مبدا را (که در آن نام دانشگاه مبدا، شماره ملی، عنوان درس، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت امور آموزشی دانشگاه مبدا رسیده است، قید شود) دریافت کرده و در سامانه گلستان بارگذاری کنند و عواقب هر گونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با فرم میهمان برعهده دانشجو است و دانشگاه هیچ­ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا بازگشت شهریه را ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top