تاریخ انتشار: شنبه 1399/03/24 - 14:46
کد خبر: 359374

محمد علیخانی: حناچی از حقوق شهر دفاع نکرده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرتهران با اشاره به اینکه پیروز حناچی جسارت دفاع از حقوق شهر را نداشته است، گفت: نباید منتظر کمک دولت جهت تامین اعتبارات برای حمل و نقل عمومی باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  درباره موضوع تأمین اتوبوس برای پایتخت اظهار داشت: در این زمینه به دولت امیدی نیست چرا که در گذشته بهانه‌هایی برای تأمین اتوبوس در تهران از جمله وجود محدودیت‌های مالی اعلام می‌شد و امروز که مشکلات مالی دولت بیشتر شده نباید منتظر کمک آنها جهت تأمین اعتبارات مربوط به حمل و نقل باشیم.

وی افزود: دولت متأسفانه در مسائل این چنینی به جای حل مسأله صورت‌مسأله را پاک می‌کند که لغو طرح ترافیک و تعطیلی قانون از جمله مواردی بود که دولت جهت پاک کردن مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ارائه می‌داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: دولت باید جهت تأمین اتوبوس و واگن اقدام می‌کرد نه اینکه رویکردش  تعطیلی قانون برای رفع این مشکل باشد.

علیخانی با اشاره به اینکه حضور حناچی در هیأت دولت می‌توانست جهت تأمین اعتبارات برای خرید اتوبوس و واگن مترو حائز اهمیت باشد، گفت: شهردار تهران باید جسارت داشت و حرفش را می‌زد و محکم از حقوق شهر دفاع می‌کرد ولی در هیأت دولت چنین اتفاقی توسط حناچی به وقوع نپیوست و به نظرم حناچی جسارت لازم را در این زمینه نداشته است.

وی گفت: در حال حاضر پیشنهادات زیادی توسط بخش خصوصی جهت ساخت و یا خرید اتوبوس درون‌شهری مطرح شده که با حضور معاون جدید حمل و نقل و ترافیک امیدواریم اتفاقات تازه‌ای در این راستا به وقوع بپیوندد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  تصریح کرد: مدیران شهری باید تلاش کنند که خون تازه‌ای به حمل و نقل عمومی تزریق کنند و شاهد اضافه شدن اتوبوس‌های جدید برای پایتخت باشیم.

علیخانی اعلام کرد: خوشبختانه مشکل پیش‌پرداخت خرید 630 واگن مترو هم توسط بانک مرکزی برطرف شده و ساخت واگن‌ها نیز در حال حاضر آغاز شده است که امیدواریم به زودی این واگن‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی تهران افزوده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top