تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/03/25 - 15:27
کد خبر: 359545

وزش باد شدید در استان تهران و چندین منطقه کشور‌

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا فردا در جنوب استان البرز، جنوب استان تهران، قم، غرب سمنان، شمال اصفهان و شمال استان مرکزی، وزش باد تقریبا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز، بیان کرد: بعد از ظهر امروز رگبار پراکنده باران در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات گیلان و اردبیل، پیش‌بینی می‌شود.

وی از وزش باد تقریبا شدید در جنوب استان البرز، جنوب استان تهران، قم، غرب سمنان، شمال اصفهان و شمال استان مرکزی، از امشب تا فردا خبر داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز و فردا در استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام و شمال خلیج فارس وزش باد شدید خواهیم داشت و در این مدت خلیج فارس مواج است.

وی ادامه داد: روز آینده رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، ارتفاعات مازندران و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: ‌روز سه‌شنبه در ارتفاعات گلستان و خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه این شرایط جوی در اردبیل و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود

ضیائیان ادامه داد: ‌در سه روز آینده رگبار پراکنده باران خصوصا در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف در برخی ساعات افزایش وزش باد با احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 23 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در تهران آسمان صاف و دید افقی بیش از 10 کیلومتر است، نم نسبی در پایتخت امروز 7 درصد،‌ جهت باد غربی و سرعت باد 11 کیلومتر در ساعت است.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 7 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top