تاریخ انتشار: جمعه 1399/03/30 - 19:06
کد خبر: 360157

درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیس دستگاه قضا درباره پرونده طبری

در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، بر خود لازم می‌داند مراتب تشکر و قدردانی خود را به اطلاع رسانده و اعلام کند در راه اجرا و تسری عدالت در سطح جامعه، در کنار آن قوه بوده و به عنوان دانشجویان معتقد به انقلاب و نظام اسلامی ادای وظیفه و خدمت کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  بسیج دانشجویی انشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای از به رئیس دستگاه قضا خواست به دور از هرگونه حاشیه و هیاهوی رسانه‌ای از تمامی افراد مرتبط با پرونده طبری بدون در نظر گرفتن مسئولیت سابق یا کنونی‌شان برای رفع ابهام و توضیح دعوت کند و با برخورد بدون ملاحظه با مجرمان، اخبار را به اطلاع مردم برساند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
به مسئولان خیرخواه در قوای سه‌گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد، به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است اعتماد عمومی به دستگاه‌های دولتی و قضایی در گرو آن است که این دستگاه‌ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند.

( بخشی از فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب به سران قوا در باره مبارزه با مفاسد اقتصادی)

جناب آقای رئیسی
ریاست محترم دستگاه قضا
اقدامات قوه قضائیه پس از پذیرش مسئولیت‌ توسط جنابعالی روند رو به رشد، اعتمادساز و بسیار امیدوارکننده‌ای را در پیش گرفته و نور امید را در دل تمامی مردم روشن نموده است و روز به روز به افق ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری نزدیک می شود. یعنی روزی که هر مظلومی که حقی از او ضایع شد به قوه قضائیه پناه برده و آسوده خاطر باشد که احقاق حق خواهد شد.

در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، بر خود لازم می‌داند مراتب تشکر و قدردانی خود را به اطلاع رسانده و اعلام کند در راه اجرا و تسری عدالت در سطح جامعه، در کنار آن قوه بوده و به عنوان دانشجویان معتقد به انقلاب و نظام اسلامی ادای وظیفه و خدمت کند.

در عین حال بر جزییات اقدامات صورت گرفته نظارت کامل داشته و در صورت بروز هر گونه خطایی مطالبه و پیگیری تا رفع مشکل در هر دستگاهی مخصوصا دستگاه قضایی را بر خورد فرض می‌داند.

در پی اقدامات درخشان و کم سابقه قوه محترم قضائیه در رسیدگی پرونده معاون سابق اجرایی، آقای اکبر طبری ابهاماتی و اتهاماتی در سطح افکار عمومی مبنی بر ریشه دار بودن فساد در سال‌های گذشته قوه قضائیه ایجاد شده که این موضوع سبب عقده گشایی‌هایی به ناحق توسط افرادی با اهداف شخصی و غیرمردمی شده است.

در همین راستا از شما و آن قوه می‌خواهیم و مطالبه می‌کنیم به دور از هرگونه حاشیه و هیاهوی رسانه‌ای ضمن دعوت از تمامی افراد مرتبط با این پرونده و دیگر پرونده‌های مشابه بدون در نظر گرفتن مسئولیت سابق یا کنونی‌شان در قوا، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و دیگر ارکان کشوری، جهت رفع ابهام و درخواست توضیح دعوت به عمل آورده و با برخورد بدون ملاحظه مراتب اخبار را به اطلاع مردم برسانید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top