تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/01 - 21:31
کد خبر: 360504

جوابیه دفتر «رحیم‌پور ازغدی» به دروغ‌پراکنی‌های اخیر

دفتر طرحی برای فردا که نشر آثار حسن رحیم پور ازغدی است، اطلاعیه‌ای درباره اخباری پیرامون سخنان منتسب به رحیم‌پور منتشر کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفتر رحیم پور ازغدی در پاسخ به جدیدترین جعلیات اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱. ویروس «جعل خبر» و سپس تغذیه از آن و توهین به شعور مردم متاسفانه در حال گسترش است؛ اما در دنیای دروغ، به جواب درست نمی‌توان رسید. روزنامه نگاری به نام «مسیح مهاجری» نیز به زنجیره‌ای‌ها پیوسته و در روزنامه‌اش به دروغ نوشته است آقای رحیم پور بعد از ماجرای قتل اخیر یک سیاهپوست در آمریکا  توصیه کرده به آمریکا برویم و جنبش سیاهان را هدایت کنیم و چون این کلیپ  با زیرنویس انگلیسی در سطح وسیعی در آمریکا منتشر شده و دولت آمریکا هم (لابد چون زبان انگلیسی بلدند) از سخنان او مطلع شده‌اند، این  موجب واکنش‌های منفی داخلی و خارجی و خطری برای منافع ملی می‌شود! عقل رسانه ای را می‌بینید؟! 

و اما ماجرا چیست؟

 این  سخنرانی، شش سال قبل (۱۳۹۳) انجام شده و در سال گذشته  با عنوان «نیم نگاهی به نظریه مقاومت بین الملل» و در تبیین مبانی«دیپلماسی عمومی» و ضرورت گفتگو با افکار عمومی غرب، پخش شده است.

ناگهان در هفته گذشته،  یک کلیپ گزینشی و ترکیبی سه دقیقه‌ای از آن، ابتدا در رسانه‌های اسرائیلی و ضدانقلاب خارج کشور همچون شبکه‌های سلطنت طلب و سپس در داخل توسط کسانی چون مهاجری و تاجزاده و پنج رسانه زنجیره‌ای داخل کشور که معمولا گرسنه دروغ و لجن هستند، منتشر و عیناً با همان تحلیل رسانه‌های دشمن، تکرارشد.

روح  جرج فلوید بیچاره هم از ماجرا بیخبر!

به ویژه که این سخنرانی ۶ سال پیش از این و در پاسخ به تهدیدهای صریح و مکرر حاکمیت ایالات متحده مبنی بر دخالت در امور داخلی ایران  و حمایت از اغتشاشات و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، متقابلا به شکاف‌های درون جامعه آمریکایی و کینه‌های طبقاتی و نژادپرستی بسیار عمیق آمریکا اشاره و مستدلاً توصیه  می‌کند که با افکار عمومی در غرب و به ویژه آمریکا در این باب باید سخن گفت و نباید از «دیپلماسی عمومی»، غفلت کرد.

۲. مورد دیگر،  جمله سازی در مورد پوشش زن و برهنگی در عرصه عمومی بود که یک مطالبه مردانه  از سوی مردان فاسد است که به نام «حقوق زن»، طرح می‌شود. سخنی کاملا درست که این داخلی های پای شبکه های ماهواره، آن را با قرائت آن سوی آبی‌ها می‌شنوند و بازتاب می‌دهند.

اما برای چندمین بار به اطلاع می‌رساند؛ آقای رحیم پور هیچ صفحه ای در اینستاگرام و توییتر  نداشته و متاسفانه بیش از چهل صفحه مجازی در توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و.... به نام آقای رحیم پور و بدون اطلاع و هماهنگی  مدتهاست که مشغول فعالیت هستند و هیچ یک به تماس های ما پاسخ نمی دهند و برخی از این صفحات، کاملاً دشمنانه و به قصد تحریف و تخریب فعالیت می کنند.

پلیس محترم فتا نیز که حواسشان به همه جا هست در پاسخ به تقاضای ما برای بستن این صفحات غیرقانونی یا دسترسی به مسئولین صفحات  فیک و تقلبی که غالبا درخارج از کشور بوده  و در مطالب، دست می‌برند و با نشر سخنان و تصاویر دیگران و گاه بی‌ربط و غلط انداز، کارشان تهیه خوراک برای بیماران رسانه ای است، در پاسخ فرمودند ما نمی توانیم در حریم شخصی آنان دخالت کنیم و باید از طریق دادگاه اقدام کنید.

پس این دفتر نیز فعلاً چاره‌ای جز تکذیب های گاه به گاه ندارد تا در آینده چه شود.

اما با رسانه  بیمار و زباله گرد داخلی چه میتوان گفت؟ 

شاید تنها یک نکته: ظرفیت درست خواندن و جرئت اندیشیدن داشته باشید. چرا نمی‌توانید متن این دو سخنرانی را منتشر و نقد کنید تا منصفانه قضاوت شوند و قضاوت شوید؟

 کاش «رسانه» باشید نه «دستگاه تولید زباله».  

تا تکذیبیه بعدی، درود بر هرکه به  برتری«حقیقت»،  ایمان دارد.

 دفتر طرحی برای فردا، نشر آثار حسن رحیم پور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top