تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/04/04 - 11:44
کد خبر: 360885

همه تمرکز ما روی این است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم

دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: با رفتن بیرانوند قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. در ۳۰ روزی که تمرینات را آغاز کردیم خیلی شرایط خوبی داشتیم. کادرفنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت. به نظر من لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: شرایط خوبی دارم. بازی‌های دوستانه قابل قبولی هم انجام دادیم و بعد از بازی با شهر خودرو شرایط بهتر هم شده است.حالا منتظر آغاز لیگ هستیم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در مورد اینکه هواداران منتظر چهارمین قهرمانی متوالی هستند و فکر می‌کنی چه زمانی این اتفاق مهم رخ خواهد داد افزود: واقعا تمرینات زیادی را در روزهای گذشته انجام دادیم. همه تمرکز ما روی همین موضوع است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم. امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

رادوشویچ در خصوص غیبت هواداران در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ تصریح کرد: غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است اما باید با آن کنار آمد. البته کاملا می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند اما از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

وی در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند و رفتنش به بلژیک بار دیگر صحبت کرد و گفت: بیرانوند دروازه بان فوق العاده‌ای است. فکر نمی‌کنم کسی غیر از این نظری داشته باشد. با رفتن او قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من تمرین کردن است. من ۴ سال است اینجا هستم، هم من تیم را می شناسم هم تیم مرا می شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top