تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/08 - 13:27
کد خبر: 361434

فعالیت تبلیغی ۴۰۰ مبلغ در گروه‌های مجازی در دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: زیرساخت‌های تبلیغ مجازی فراهم شده، روزانه نزدیک به ۴۰۰ مبلغ بین ۴ تا ۱۰ ساعت با تشکیل گروه‌های مجازی در دانشگاه‌ها فعالیت‌ تبلیغی می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برنامه‌های دانشگاه‌ها در دهه کرامت را تشریح کرد.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا دانشگاه‌ها یا تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و ما اجتماعات دانشجویی نداریم؛ بر همین اساس نهاد رهبری با شیوع کرونا به دو صورت جهادی و مجازی فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: ما در بخش فعالیت‌های جهادی بلافاصله در همه استان‌ها، ستادی از نیروهای دفاتر نهاد رهبری تشکیل دادیم که این ستادها هم، ستادی تشکیل دادند که فعالیت‌های مربوط به دانشگاه‌ها و استان را بر عهده گرفتند. ما هم در معاونت‌های مختلف در ستاد از آن‌ها پشتیبانی کردیم.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: همچنین یک سری فعالیت‌ها در بخش محتوا داریم. وظیفه ما در بخش محتوا پاسخگویی به شبهات وارده به کشورمان است. عمده شبهات، مربوط به تحقیقاتی است که دشمنان برای بد جلوه دادن وضعیت ایران انجام می دهند لذا این کار توسط دانشجویان در سایتی که زیر مجموعه نهاد مقام معظم رهبری است به صورت متمرکز انجام و در اختیار استان‌ها در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی درباره اعزام مبلغ به دانشگاه ها گفت: امسال به دلیل بحران کرونا دانشجویان در دانشگاه ها حضور ندارند. ما همه ساله در ماه مبارک رمضان در حوزه تبلیغ نزدیک به ۵۰۰ مبلغ را به دانشگاه ها اعزام می کردیم ولی متاسفانه امسال به دلیل ویروس کرونا از حضور فیزیکی در دانشگاه‌ها معذور بودیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: با این اوصاف طبیعتا یا باید این فضای تبلیغی را تعطیل می‌کردیم که اصلا به صلاح نبود یا اقدام دیگری انجام می دادیم. بر همین اساس در یک فرصت یک ماهه زیرساخت‌هایی را برای تبلیغ مجازی فراهم کردیم به طوری که روزانه نزدیک به ۴۰۰ مبلغ بین ۴ تا ۱۰ ساعت با تشکیل گروه‌های مجازی در دانشگاه‌ها فعالیت‌های تبلیغی را آغاز و اقدامات خوبی را انجام دادند. گروه دیگری هم هستند که به صورت مجازی در سایت مربوط به نهاد رهبری به انجام فعالیت های دیگر مشغول می‌باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top