تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/08 - 16:00
کد خبر: 361470

دانشگاه علوم پزشکی تهران با کنفدراسیون دندانپزشکی همکاری می‌کند

دانشگاه علوم پزشکی تهران و کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه (APEC) برای اجرای ژورنال کلاب‌های آنلاین تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه به صورت آنلاین و در قالب E-MoU به امضاء رسید.

وی با اشاره به اینکه شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه در سال جاری را به سمت‌وسوی فعالیت‌های مجازی و آنلاین کشانده است، اظهار داشت: در همین راستا مدیریت روابط بین‌الملل بستر انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی به صورت الکترونیک را فراهم کرده که تفاهم‌نامه با APEC نمونه‌ای از آن است.

نکوفر تصریح کرد: تفاهم‌نامه مذکور به دنبال درخواست کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه و پیرو همکاری‌های این مجموعه با گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی به امضاء پروفسور امیررضا رکن، رئیس دانشکده دندانپزشکی و پروفسور Mehmet Baybora Kayahan، رئیس APEC رسید.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع اصلی تفاهم‌نامه را اجرای ژورنال کلاب آنلاین توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنابر درخواست کنفدراسیون مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: با تکیه بر عضویت اساتید اندودانتیکس از کشورهای مختلف جهان در APEC، طی توافقات صورت گرفته امکان ارائه مقالات و سخنرانی‌های آن‌ها از طریق ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هرگونه همکاری و معرفی اساتید به دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه انجام می‌پذیرد.

نکوفر تجربه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری ژورنال کلاب‌های آنلاین را علت اصلی ارائه درخواست برای این سطح از همکاری دانست و گفت: کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه پیشنهاد اجرای ژورنال کلاب را در کمیته آموزش خود با عضویت نمایندگان کشورهای مختلف ارائه کرده بود که در نهایت این کمیته از میان دو کشور ایران و مصر به عنوان منتخبان نهایی، ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران را با اکثریت قاطع انتخاب کرد.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم‌نامه، دانشگاه به مدت سه سال اجرای ژورنال کلاب‌های آنلاین مورد نظر APEC را برعهده خواهد داشت.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه پروژه ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه تحت برنامه Appraise to Raise و در راستای توسعه فعالیت‌های آکادمیک مجازی معاونت بین‌الملل دانشگاه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: پروژه مذکور به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که ژورنال کلاب‌ها به صورت آنلاین و با حضور نویسنده مسئول/همکاران مقاله و سردبیر یا نماینده هیأت تحریریه مجله برگزار شود و حضور نویسنده فرصتی بی‌نظیر در اختیار دانشجویان و شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد تا مباحث اصلی مطرح و یافته‌های مقاله را به چالش بکشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top