تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/09 - 10:50
کد خبر: 361572

۱۰ تاکتیک سئو که دیگر به درد شما نمی‌خورند

شایعه دیگر اعتقاد بر این است که پیوند دادن از سایت‌های کوچک که متعلق به سایت اصلی شما هستند به SEO شما کمک می کند. اما این هم حقیقت ندارد. این مانند صد بار رأی دادن به خودتان در یک انتخابات است که همچنان یک رأی محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تاکتیک‌های SEO تغییر کرده اند. آیا شما همچنان در حال اجرای استراتژی‌های قدیمی SEO هستید که به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جست‌وجو آسیب می‌رسانند؟

یک کمپین سئوی فکر شده و با دقت اجرا شده می‌تواند مزایای بسیاری برای یک شرکت به همراه آورد. هنگامی که به طور موثر از سئو استفاده می‌شود، می‌تواند به تقویت آگاهی از برند کمک کند. آیا برند شما، برای بهینه سازی سایت تلاش می‌کند؟ آیا جست‌وجوها را بهینه سازی می‌کند؟ در بعضی مواقع، بازاریابان می‌توانند ایده های بسیار منحصر به فرد داشته باشند، برنامه ریزی‌های برندسازی و تلاش‌های سئو خود را بطور جداگانه انجام دهند. این منجر به عدم ارتباط بین سئو و استراتژی برند تجاری و ایجاد نتایج فرعی می‌شود. با ادغام برندسازی و سئو، می‌توانید از طریق موتورهای جست‌وجو ترافیک ارگانیک ایجاد کنید تا به برند برسید و تصویر برند را بهبود ببخشید.

۱۰ تاکتیک سئو که دیگر به درد شما نمی‌خورند

بهینه‌سازی موتور جست‌وجوSEO) ) یکی از اصطلاحات رایج در هنگام بازاریابی آنلاین است. در حالی که بسیاری از ما فواید آن را می‌دانیم، ممکن است به عنوان یک روش بازاریابی آنلاین از آن به طور مؤثر استفاده نکنیم. اما قبل از آن، چند نفر از ما در واقع برندسازی دیجیتال را درک می کنیم و سئو چگونه بر آن تأثیر می گذارد؟

برای درک بهتر این مفهوم، بیایید با مقدمه‌ای اساسی بر سئو، خدمات سئو و برندهای دیجیتال داشته باشیم:

سئو فرایند بهینه سازی وب سایت یا صفحه وب از طریق ابزارها و بهترین روش‌ها به منظور رتبه بندی بهتر ارگانیک در نتایج جست‌وجو است. نتایج بسیار ارزشمندی برای این فرآیند وجود دارد، از جمله افزایش ترافیک، آگاهی از برند، درآمد بیشتر و غیره.

سئو به طور کلی در مورد بهینه سازی صفحات وب و نمایش آن‌ها در نتایج برتر هر رشته جست‌وجوی مرتبط است.

اما، ایجاد لینک و کلمات کلیدی به اندازه گذشته در سئو مؤثر نیستند. به عنوان بازاریاب، ما باید با موثرترین شیوه‌های سئو به روز بمانیم تا بتوانیم بدون اینکه جریمه‌های گوگل را دریافت کنیم، ترافیک بیشتری به سایت‌های خود وارد کنیم.

کلمات کلیدی باید یک مطابقت دقیق داشته باشند

هدف بازاریابی محتوای شما باید اطلاع رسانی به خواننده باشد، نه به موتورهای جستجو.

پر کردن مقاله با کلمات کلیدی، کاری بی فایده است. ممکن است در نگاه اول جذابیت را افزایش دهد اما وقتی زمان تحویل ارزش برسد، می‌فهمید که کاری توخالی و بی‌اهمیت انجام داده اید. کلمات کلیدی نیازی به تکرار در طول یک قطعه از محتوا ندارند. هنگام تهیه عنوان، همیشه بهتر است آن را فکر شده بسازید تا برای مخاطبان شما معقول باشد.

نکته: عنوان بهتر است در حدود بین 4-10 کلمه باشد.

بیشتر بخوانیم: برای سفارش سئو چه باید کرد؟

۱۰ تاکتیک سئو که دیگر به درد شما نمی‌خورند

توضیحات متا بر رتبه بندی جست‌وجو اثر می‌گذارند

توضیحات متا به طور مختصر محتوای صفحات وب را توضیح می‌دهد و در زیر نتیجه موتور جستجو نشان داده می‌شود. به طور طبیعی، شما فکر خواهید کرد که گوگل هنگام نمایش نتیجه جست‌وجوی کاربران، این مسئله را مورد توجه قرار دهد. متأسفانه، این مسئله زیاد حقیقت ندارد.

توضیحات متا و کلمات کلیدی متا هیچ اهمیتی در رتبه بندی جستجو ندارند. با این حال، باید توجه داشته باشید که مطمئناً در نرخ کلیک شما تغییر ایجاد خواهد کرد. توضیحات متا شبیه قسمت موضوع ایمیل است. بنابراین، هنگام ایجاد توضیحات متا، باید از استراتژی مشابه زمانی که برای ایمیل خود سابجکت می‌نویسید، استفاده کنید. به عبارت ساده تر، رفتار کاربر هنگام پیمایش ایمیل خود شبیه به پیمایش نتایج جست‌وجو در گوگل است.

Authorship  Google قابلیت جست‌وجوی من را افزایش می‌دهد

تا سال‌ها، بازاریابان موتورهای جست‌وجوگر اهمیت ایجاد Google Autoriship برای وبلاگ شما را تبلیغ می‌کردند. متأسفانه، گوگل عکس‌های Google Autoriship را از نتایج موتور جستجوی خود حذف کرد. با این حال، نام و شرح شما هنوز ظاهر می‌شود.

پیوندهای بیشتر، بهتر از محتوای بیشتر است

اینکه اولویت ایجاد لینک را بالاتر از ایجاد محتوا بدانید، مانند این است که گاری را به اسب ترجیح بدهید. تصور غلط متداول این است که ساختن لینک و پیوند برای ایجاد اقتدار سایت بسیار مهم است. هنگام اجرای لینک سازی، کیفیت اغلب با توجه به تعداد برگشت لینک‌ها به یک وب سایت پیش بینی می‌شود. برای اطمینان از افزایش کیفیت و کمیت بک لینک، باید محتوای فوق العاده ای را ایجاد کنید که دیگران بخواهند به آنها لینک دهند.

بهینه سازی با کلمات کلیدی، رمز موفقیت در سئو است

امکان پیوند اندیشه انسان با زبان نوشتاری هنگام جست‌وجو در گوگل، شاید سخت ترین کاری بود که گوگل توانست انجام دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر در جستجوی چیزی است که برایش کاملاً ناآشناست، احتمالاً با شرایط جست‌وجوی مناسب مورد نیاز برای تولید نتایج بهینه در Google نیز ناآشناست. در نتیجه،Google  دیگر زمانی که کاربر در موتور جستجوی خود سرچ می‌کند، کلمات کلیدی که او تایپ می‌کند را با کلمات کلیدی یک صفحه وب مطابقت نمی‌دهد. در عوض، گوگل، هدف و نیت کاربر از تایپ کلمات کلیدی را در نظر می‌گیرد تا بتواند آن را با محتوای مربوطه مطابقت دهد.

تگ H1، مهمترین عنصر در صفحه است

H1  ، بخشی از CSS است که یک طراح از آن برای اشاره به سبک و اندازه فونت استفاده شده برای یک قطعه محتوا استفاده می‌کند. برای مثال عنوان این بخش از تگ H1 برای نمایش برجسته متن و کمک به ساختار جریان مقاله استفاده می‌کند. در گذشته برخی از بازاریابان این برچسب را برای   SEO  مهم می‌دانستند و شروع به استفاده از آن برای بازی با سیستم کردند. گوگل و سایر موتورهای جست‌وجوگر برای جلوگیری از تقلب بازاریابان، از این الگوریتم استفاده کردند.

بنابراین، تا زمانی که شما مهمترین مفاهیم خود را در جلو و نزدیک به بالای صفحه ارائه دهید، مهم نیست که کجا از برچسب H1 استفاده می‌کنید.

بیشتر بخوانیم: یک مشاور سئو چه ویژگی هایی دارد؟

۱۰ تاکتیک سئو که دیگر به درد شما نمی‌خورند

سئوی محلی دیگر اهمیتی ندارد

این افسانه از حقیقت بسیار دور است. سئو محلی اهمیت دارد ، احتمالاً حتی بیشتر از گذشته. در حقیقت، گوگل با انتشار الگوریتم کبوتر، درک خود را از سئو محلی نشان داد. این الگوریتم با رتبه بندی جست‌وجوی محلی بیشتر شبیه به رتبه های جستجوی سنتی است. بنابراین، اگر شما یک شرکت محلی هستید، بهینه سازی برای جست‌وجوی محلی به شما کمک می‌کند تا توسط مشتریانی که محصول یا خدمات شما را جست‌وجو می‌کنند و کسانی که در مجاورت شما هستند شناخته شوید.

سئو فقط به رتبه بندی مربوط است

بین جایگذاری نتایج جستجو و نرخ کلیک، یک ارتباط و بستگی قوی وجود دارد. رتبه بندی دیگر عامل مهمی نیست. این را می‌توان به رفتار کاربر و آگاهی از ترفندهای بهینه سازی موتور جستجو نسبت داد. مردم از محصول یا خدمات آگاهی پیدا می‌کنند، اما دانش و تجربه آن‌ها را وادار به ادامه جست‌وجو برای بهترین پیشنهاد یا مناسب ترین محصول می‌کند. در نتیجه، آن‌ها همچنین روی نتایج جست‌وجویی که پایینتر هستند هم کلیک می‌کنند.

 

وبلاگ‌هایی که به سایت شما لینک می‌دهند به سئو کمک می‌کنند

شایعه دیگر اعتقاد بر این است که پیوند دادن از سایت‌های کوچک که متعلق به سایت اصلی شما هستند به SEO شما کمک می کند. اما این هم حقیقت ندارد. این مانند صد بار رأی دادن به خودتان در یک انتخابات است که همچنان یک رأی محسوب می‌شود. در نهایت، در اختیار داشتن و بهینه سازی چندین سایت به سادگی برای افزایش رتبه موتورهای جست‌وجوی سایت اصلی شما، نتیجه‌ای ندارد. شما باید تمام تمرکز خود را روی بهینه سازی سایت اصلی خود بگذارید و از افزایش نمایش که منجر به ایجاد بک لینک‌های بیشتر می‌شود، بهره مند شوید.

سئو و بازاریابی محتوا را نمی‌توان با هم ترکیب کرد

بازاریابی ورودی برای سوئو ضروری است. در اصل، هرچه محتوای بیشتر با توجه به بازاریابی محتوا ایجاد کنید، سئو شما بهتر خواهد شد. SEO یک تاکتیک خاص بازاریابی است که بر بهبود دید از نتایج موتور جستجو متمرکز است. به طور کلی، بهتر است استراتژی سئو خود را به بازاریابی محتوا تبدیل کنید زیرا این یک راهکار مطمئن و طولانی برای قرار دادن کسب و کار خود خود در وسط سفر خرید یک مصرف کننده است و هزینه سئو شما را نیز کاهش می‌دهد.

نتیجه نهایی

چه در زمینه سئو تازه وارد و چه یک کهنه سرباز با تجربه هستید، مهم است که مفاهیم غلط رایج در رابطه با این موضوعات را درک کنید. این تصورات غلط باعث می شود از تاکتیک‎های ناکارآمد SEO یا حتی تاکتیک‌هایی که می‌توانند به تلاش‌های سئو شما آسیب برساند، استفاده کنید. دانستن آخرین تاکتیک‌های سئو، استراتژی بازاریابی آنلاین شما را بهبود می‌بخشد و در هنگام جستجوی اطلاعات در مورد محصول یا خدمات، آگاهی کاربران را نسبت به کسب و کار شما افزایش می‌دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top