تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/10 - 13:48
کد خبر: 361775

نظر محسن رضایی درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نامه اخیر موسوی خویینی ها گفت: آقای خوئینی ها با آن سابقۀ ضد آمریکایی، پس از سال ها سکوت، باید دربارۀ نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در ادارۀ کشور در دولت های گذشته و فعلی، سخن می‌گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از تسنیم، نشست هم‌اندیشی کارگروه های بیانیۀ گام دوم انقلاب که صبح امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در در دبیرخانه این مجمع برگزار شد.

در این نشست،گزارش کارگروه های علم و فناوری، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و کارگروه سبک زندگی، ارائه و پیشنهادات اجرائی هر کارگروه در راستای تحقق محورهای بیانیۀ گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و نقشۀ راه فعالیت کارگروه ها در سال 1399 تبیین شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان این نشست پیرامون نامۀ اخیر موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب گفت: آقای خوئینی ها، خوب می داند که اندیشه های غرب زده در دولت های گذشته و فعلی، چه آسیب هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته است اما متأسفانه ایشان به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.

رضایی افزود: امروزه از یکسو، آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار بزرگ جبهۀ مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان به فشار حداکثری خود به ملت ایران ادامه می دهد و از سوی دیگر، دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ آقای خوئینی ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می کند.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی تصمیمات دولت گفت: سیاست های لیبرالی این دولت، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده است. صداقت سیاسی، حکم می کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: انصاف، اقتضا می کرد که آقای خوئینی ها با آن سابقۀ ضد آمریکایی، پس از سال ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می گرفت و دربارۀ نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در ادارۀ کشور در دولت های گذشته و فعلی، سخن می‌گفت و مصرانه از معظم له تقاضا می کرد که بر افکارِ آمریکایی در ادارۀ کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبندۀ غرب زدگان در کشور برای همیشه، جمع شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top