تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/14 - 15:51
کد خبر: 362244

انجام طرح پایش سلامت برای ۳۰ هزار دانشجو

رئیس سازمان امور دانشجویان از افزایش امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان در کنار خوابگاه ها خبرداد و گفت:طرح پایش سلامت نیز برای ۳۰ هزار دانشجو انجام گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و دست‌اندرکاران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان در سال 1398 که با حضور وزیر علوم برگزار شد اعلام کرد: در عرصه ورزش دانشجویی در بحث زیرساخت‌ها، امروز به سرانه 2 متر مربع برای هر دانشجو رسیده‌ایم.

صدیقی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در هفت سال اخیر، نظم و انضباط در فعالیت‌ها بود که تقدیر به موقع از ورزشکاران یکی از آنها است، اظهار داشت: ما افتخارات ورزشکاران را در همان سال تقدیر می‌کنیم که سال گذشته با مشکل شیوع بیماری کرونا رو به رو شدیم و به موقع انجام نشد و از ابتدای سال به دنبال بهتر شدن شرایط برای برگزاری تجلیل بودیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در سال 1398 توفیقات خوبی در عرصه ورزش دانشگاهی داشتیم، افزود: در این مدت درخصوص توسعه زیرساخت‌های فضای ورزش دانشگاهی فعالیت‌های خوبی صورت گرفت و در این راستا 83 پروژه زودبازده داشتیم که 65پ روژه به نتیجه رسیده و ساخت 29 پروژه کلان ورزشی نیز در حال پی گیری است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این در کنار خوابگاه‌های دانشجویی امکانات ورزشی برای اوقات فراغت دانشجویان افزایش یافته و طرح پایش سلامت نیز برای 30 هزار دانشجو انجام گرفت.

صدیقی با اشاره به برگزاری رویدادهای داخلی و ملی ورزش دانشجویان گفت: هر دو سال یک بار المپیاد ملی، المپیاد ورزش همگانی و یونیورسیاد جهانی ورزش دانشجویان برگزار می‌شوند که سال گذشته المپیاد همگانی برگزار شد و تابستان امسال هم دانشگاه گیلان میزبان المپیاد ملی بود که با شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر بحث ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای قهرمانانی که شرایط آن را دارند، افزود: در کنار رقابت‌های جهانی در رشته‌های مختلف، سال گذشته یونیورسیاد جهانی ورزش دانشجویان نیز برگزار شد که با تلاش‌ها و همدلی دولت و وزارت علوم و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، سه دوره حضور موفق در این رویداد جهانی داشتیم که رتبه‌های نهم، دهم و نهم در این سه دوره در میان 140 کشور شرکت کننده کسب شد.

صدیقی با بیان اینکه ورزش دانشجویی در دوران کرونایی نباید متوقف شود، بر فعالیت‌های تربیت بدنی دانشجویان از طریق اپلیکیشن‌های ایجاد شده تاکید کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top