تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/15 - 15:59
کد خبر: 362400

پرتاب اوت بی‌نظیر و عجیب منجر به گل بازیکن پیکان

بازیکن ناشناخته پیکان در جدال با ذوب آهن با پرتاب اوتی دیدنی توانست زمینه‌ساز گل تساوی تیمش شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش‌سه، برای پیکانی که در لبه تیغ قرار دارد شاید همین پرتاب اوت باشد که بتواند آنها را از مخمصه سقوط نجات دهد؛ پرتاب اوتی فوق تصور از نادر محمدی.

عبدالله ویسی که برای بالا بردن شانس بقای کمرنگ تیمش در ادامه فصل، چشم به هشت بازی باقیمانده دوخته بود، این تیمش در فولادشهر عقده‌گشایی کرد و با چهار گل برابر ذوب آهن به برتری رسید تا دو طلسم بزرگ هم شکسته شود. اول 17 سال ناکامی در فولادشهر و دیگری هم دو سال عدم پیروزی برای عبدالله ویسی روی نیمکت تیم‌های مختلف در لیگ برتر.

سرمربی پیکان که در بازی با پرسپولیس رویاهای بزرگی در سر داشت در نهایت با شکست بازی را پایان داد تا اولین تمرین تیمش تبدیل به جلسه محاکمه بزرگی برای بازیکنان تبدیل شود. جایی که او با اکثر چهره‌های نامی تیمش اتمام حجت کرد. در نهایت نیز آنها در شرایطی برابر ذوب آهن حاضر شدند که دست به تغییراتی جالب در ترکیب تیم خود زده بود. مهمترین تغییر مربوط به دفاع میانی و مدافع راست بود که منجر به نیمکت نشینی کاپیتان اول آنها نیز شد.

روزگار همانطور که برای مهدی عبدی در بازی با پرسپولیس با مصدومیت یکی از چهره‌های مطرح این تیم (وحید امیری) خوش پیش رفت، در این هفته برای پیکان نیز فوق العاده بود و اینبار نیمکت نشینی علی حمودی به عنوان کاپیتان اول خودروسازان و حضور بازیکنی گمنام یک اتفاق ویژه را برای آنها در پی داشت.

بازیکن شماره 93 پیکان که حتی در زمان گلسازی هم نامش را گزارشگر بازی به درستی نمی‌دانست و از او به عنوان محمد ستاری یاد کرد، نادر محمدی است. چهره 23 ساله‌ای که طی 3 فصل حضورش در این تیم تنها چند بازی محدود و چند ثانیه‌ای برای پیکان فرصت بازی به دست آورد که البته آخرین آن مربوط به دوران مجید جلالی و در دقیقه 93 بود!

نادر محمدی بعد از آن در دوره حسین فرکی نیمکت نشینی و حتی سکونشینی را تجربه کرد تا گذشت و در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن با انقلاب بزرگی که ویسی در ترکیب این تیم شکل داده بود، در سمت راست دفاعی به میدان رفت. مدافع راست جوان پیکان که اولین بازی فیکس خود را در این تیم تجربه می‌کرد اما نشان داد از بالاترین سطح اعتمادبنفس برخوردار است. او در شرایطی که پیکان با یک گل از حریف عقب افتاده بود مامور پرتاب اوت شد و در اقدامی عجیب و البته جالب توجه با پشتک در کنار خط طولی، توپ را با شدت و قدرت باورنکردنی به سمت دروازه ذوب فرستاد تا بازیکنان هم تیمی‌اش در بهترین موقعیت جلوی دروازه حریف به دنبال گلزنی باشند و این فراز امامعلی بود که با ضربه سر خود دروازه خالی را در میان غفلت مدافعان ذوب و جا ماندن گلر این تیم به نام خود کرد.

نادر محمدی که اکنون به ادعای عبدالله ویسی کشف تازه او محسوب می‌شود، در این دیدار دقیقا کار نافرجام میلاد محمدی در جام جهانی را به انجام رساند. جایی که مدافع چپ تیم ملی قصد داشت با بعد از پشتک خود پرتاب اوت را برابر اسپانیا به انجام برساند و در ادامه از انجام آن پشیمان شد و این موضوع به ترولی جالب تبدیل شد.

فوتبال ایران که طی این سال‌ها به پرتاب اوت‌های خود شهره بوده و از جمله آنها می‌توان به علی علیزاده، اکبر میثاقیان، علی انصاریان و... را اشاره کرد که در این زمینه شهره بودند. اما برای پرتاب اوت به سبک پشتک شاید تعداد محدودی بازیکن بودند که در این زمینه دستی در آتش دادند.

حامد رضاپور در شیرین فراز که به لیگ برتر صعود کرده بود طی یک فصل تمام اوت‌های خود را به این شکل به انجام رساند که در آن مقطع کاملا موردتوجه قرار گرفته بود. ایمان موسوی بازیکن سابق استقلال نیز دیگر بازیکنی بود که پرتاب اوت به سبک پشتک را اجرا می‎کرد. با این حال همه همچنان میلاد محمدی در دیدار با اسپانیا را به خاطر می‌آورند که یکی از تاریخی‌ترین لحظه پرتاب اوت فوتبال ایران را به نام خود کرده و اکنون قل او در زمینه پرتاب اوت، به خوبی توانست در فولادشهر آن را به سرانجام برساند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top