تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/15 - 18:55
کد خبر: 362421

بهترین بازی‌های پلی ‌استیشن ۴

بهترین بازی‌های پلی ‌استیشن ۴

پلی ‌استیشن 4 یکی از کنسول‌های تاریخ‌ساز است که بازی‌های ارزشمندی نیز برای آن عرضه شده است. در ادامه به معرفی برخی از برترین بازی‌های سال 2020 این کنسول می‌پردازیم.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  cnet، پلی ‌استیشن 4 یکی از کنسول‌های تاریخ‌ساز است که بازی‌های ارزشمندی نیز برای آن عرضه شده است. در ادامه به معرفی برخی از برترین بازی‌های سال 2020 این کنسول می‌پردازیم.

پلی ‌استیشن 5 به‌تازگی رونمایی شده است و قبل از پایان سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال نسل فعلی کنسول‌های سونی یعنی پلی ‌استیشن 4 هنوز هم در میان کاربران و البته بازی‌سازان محبوب است و عنوان‌های بسیار هیجان‌انگیزی نیز برای آن عرضه شده است که در فهرست زیر به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

The Last of Us Part 2

داستان بازی بخش اول The Last of Us بسیار زیبا بود و فلسفه جالبی را ارائه می‌کرد .همین امر موجب شد که بازی‌سازان بخش دوم این بازی را حتی بهتر از نسخه اول آن بسازند و The Last of Us را برای همیشه در خاطره گیمرها ثبت کنند.

Final Fantasy VII Remake

این بازی ازجمله عناوینی است که از انتظار کاربران بسیار فراتر رفت و جذاب‌تر ازآنچه تصور می‌شد از آب درآمد. سیستم مبارزه‌ای این نسخه بین دو نسخه جدید و قدیم آن تعادل مناسبی ایجاد کرده است.

Sekiro: Shadows Die Twice

اگر بخواهیم بحث‌ها و انتقاداتی که از سختی این بازی انجام‌شده است را به کنار بگذاریم می‌توانیم این بازی را شاهکاری دیگر از سازنده Dark Souls یعنی FromSoftware بدانیم.

God of War

عادت به سیستم مبارزه‌ای جدید این بازی اندکی زمان‌بر است اما وقتی قلق اصلی آن به دستتان بیاید می‌توانید از شیوه‌های مبارزه خلاقانه‌اش نهایت لذت را ببرید.

Spider-Man

این بازی نیز مانند سری فیلم‌های ابرقهرمانی مرد عنکبوتی جذابیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از تحلیلگران این نسخه را پس از Batman: Arkham Asylum به‌عنوان بهترین بازی ابرقهرمانی می‌دانند.

Red Dead Redemption 2

اگر به دنیای وسترن و بالأخص بازی‌های جهان باز علاقه دارید حتما به سراغ این عنوان بروید. خاصیت واقع‌گرایانه بودن این بازی از نقاط مثبت آن است.

Assassin

یکی از نقاط عطف این بازی زمان بازی بسیار طولانی آن است. درآمد این بازی تقریبا 5 ساعت زمان می‌برد و حدود 20 ساعت طول می‌کشد تا بالاخره به هدفی در این بازی برسید.

Apex Legends

این بازی به هنگام عرضه‌اش در سال 2018 توجه چندانی به دست نیاورد و سبک battle royale تحت‌الشعاع Fortnite قرار داشت. بااین‌حال این عنوان هم‌اکنون با Apex Legends به چالش کشیده شده است.

Horizon: Zero Dawn

ساختار گسترده مأموریت‌های این بازی به بازی‌های Witcher 3، Metroid Prime و Tomb Raider شباهت زیادی دارد و شاید بتوان این بازی را بهترین عنوان پلی ‌استیشن 4 نام‌گذاری کرد.

Bloodborne

سبک بازی‌سازی کمپانی FromSoftware ساخت بازی‌های سرد و تاریک کلاسیک است و در این ژانر تبحر خاصی دارد. بازی Bloodborne نیز از این قاعده مستثنا نیست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top