تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/16 - 15:24
کد خبر: 362562

بسیج دانشجویی برای تربیت نیروهای توانمند تلاش کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید برای تربیت نیروهای توانمند بیش از پیش تلاش کند گفت: با درایت، عقلانیت و نگاه به تفکر بسیجی بسیاری از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور رییس دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اظهار کرد: بسیج یکی از حوزه‌های کمک‌رسان به کشور است و با درایت، عقلانیت و نگاه به تفکر بسیجی بسیاری از مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

رشید حیدری‌مقدم با بیان اینکه در حوزه بسیج دانشگاهی همواره همدلی و همراهی خوبی وجود داشته است اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری اجتماعی در شرایط بروز کرونا بیش از هر زمانی نمود پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام افراد جامعه در قبال سلامت مردم مسئول هستند، ابراز امیدواری کرد با استفاده از این فرصت بحران کرونا با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با یادآوری اینکه نگاه دنیا نگاه جنگ‌های فیزیکی نیست بلکه امروزه جنگ‌های رسانه‌ای یا بیولوژیک مطرح است، اضافه کرد: تاریخ جهان مملو از فراز و نشیب‌های بسیار بوده است از این به بعد نگاه به موضوعات جهان در پسا‌کرونا تغییر می‌کند.

وی بهره‌گیری از تجربیات صاحب‌نظران و نگاه و فلسفه بسیج  را بااهمیت خواند و گفت: برای قرارگیری در این مسیر رشد تفکرات بزرگ، تلاش‌ و یادگیری لازم است و بدون کسب تجربه و تحمل سختی به هیچ عنوان نمی‌توان به فرد بزرگی تبدیل شد.

حیدری‌مقدم تاکید کرد: نسل فعلی مدیران کشور نیاز به جایگزین دارد و تربیت مدیران برای آینده کشور نیاز است و بسیج دانشجویی باید برای تربیت نیروهای توانمند بیش از پیش تلاش کند.

وی مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه را فردی معقول و منطقی خواند و از زحمات سپاه انصارالحسین(ع) همدان و همراهی مجموعه بسیج دانشجویی در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

پویش دانشجویی مقابله بر کرونا قابل تقدیر است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز با تشکر از توجه ریاست دانشگاه برای حضور در جمع بسیجیان دانشگاه با وجود مسئولیت‌های متعدد در راستای مقابله با کرونا، تجربیات مطرح شده توسط دکتر حیدری‌مقدم را حاصل نگاه بسیجی او دانست.

سیده زهرا اصغری با بیان اینکه همه بسیجیان در راستای حفظ انقلاب دست در دست هم گام برمی‌دارند اظهار کرد: بسیج از تشکل‌های پایه‌ای بوده و برنامه‌های موثری توسط آن برگزار شده است.

وی گفت: نگاه جهادی بسیجیان و شرکت فعال آنان در اردوهای جهادی و فعالیت در پویش دانشجویی مقابله بر کرونا قابل تقدیر است.

پیشبرد کشور تحت فرمان ولایت

احمدرضا سیفی مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه نیز دستیابی به بسیج آرمانی را نیازمند به توجه هر چه بیشتر به پیام امام خمینی(ره) به ویژه اینکه مغز متفکر جریان بسیج کشور باید بسیج دانشجویی و طلبه باشد، اظهار کرد:  بسیجیان باید حفظ روحیه، تزریق انرژی، رعایت اخلاق بسیجی برای پیشبرد کشور تحت فرمان ولایت گام بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد که بسیج دانشجویی در راستای پیشرفت و آبادانی، رشد و توسعه گام بردارد.

ثمرنشاندن اهداف بسیج به همت بسیج دانشجویی

مائده قربانی مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهمیت به ثمرنشاندن اهداف بسیج به همت بسیج دانشجویی ابراز امیدواری کرد که نگاه دانشگاه به بسیج دانشجویی عمیق‌تر باشد.

بسیج با رعایت قواعد و اصول مسئولیت جدید

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: سازمان‌ بسیج دانشجویی سعی کرده مسئله‌محور باشد و تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهد گرفت.

رضا حیدری با بیان اینکه واحد سلامت بسیج دانشجویی برای مقابله با کرونا گام بر می‌دارد، خاطر‌نشان کرد که هم‌اکنون مقابله با کرونا، توجه به بهداشت و اقتصاد مقاومتی از موضوعات بااهمیت کشور است و بسیج دانشجویی از هیچ کوششی در این زمینه دریع نخواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top