تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/04/18 - 10:51
کد خبر: 362857

آغاز مهلت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید

مهلت جدید ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ از امروز ۱۸ تیر آغاز می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ از امروز ۱۸ تیر آغاز می شود.

به دنبال اطلاعیه‌های‌ ۱۱ و ۱۸ خرداد ۹۹ درباره ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای آزمون در ۱۱ خرداد ۹۹، اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما اعلام شد.

متقاضیان دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ خرداد ۹۹) نتوانسته‌اند در این دوره ها ثبت نام کنند می توانند از روز چهارشنبه ۱۸ تیر تا پایان روز یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ در این دوره ها ثبت نام کنند.

داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل در روزهای ۱۸ تا ۲۲ تیرماه ۹۹ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

۴۳ رشته محل جدید به مجموعه رشته های دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ اضافه شده و ۲۱ رشته محل از این مجموعه حذف شده است.

در رشته مکانیک صنایع گرایش ماشین آلات سنگین نام رشته گرایش از «مکانیک صنایع گرایش ماشین آلات سنگین» به «مکانیک صنایع گرایش ماشین آلات صنایع» اصلاح شد.

در رشته های طراحی پوشاک و امور زراعی و باغی - تکنولوژی گیاه پزشکی و قلم زنی نوع کاردانی از «کاردانی پیوسته» به «کاردانی ناپیوسته» اصلاح شده است.

نام «دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد - مشهد» به «دانشگاه غیرانتفاعی سجاد – مشهد» تغییر یافت.

همچنین یادآور می شود در رشته های امتحانی مندرج در جدول زیر به دلیل نداشتن پذیرش در مقطع «کاردانی ناپیوسته»، امکان ثبت نام و انتخاب رشته برای دارندگان دیپلم شاخه نظری («ریاضی فیزیک»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» و «علوم و معارف اسلامی») وجود ندارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top