تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/21 - 12:33
کد خبر: 363137

وعده آقای خاص درباره آینده تاتنهام

سرمربی پرتغالی تیم تاتنهام معتقد است که ناکامی‌‌اش برای کسب جام در این تیم همیشگی نخواهد بود و این تیم پیش جام خواهد گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، تیم تاتنهام ۱۲ سال است که موفق به کسب جامی نشده، اما سرمربی فعلی این تیم ژوزه مورینیو به هواداران وعده داد قبل از اینکه از سفیدپوشان لندن جدا شود برای آن‌ها یک جام به ارمغان خواهد آورد.

آقای خاص که در ماه نوامبر سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، با اشاره به لیورپول به عنوان یک الگو، گفت: برای یورگن کلوپ و لیورپول چقدر طول کشید تا قهرمان (لیگ) شوند؟ ۴ سال، ۴ فصل و این اتفاق هم با خرید یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا، یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا و ... رخ داد. روی قرارداد سه ساله‌ام تمرکز و باور دارم که ما در این سه سال می‌توانیم جام ببریم. اگر حتی ما این کار را نکنیم و باشگاه در سه سال حضور من هم وارد عصر جدیدی شود، من راضی خواهم بود.

مورینیو افزود: من برای باشگاه کار می‌کنم و به فکر خودم نیستم. همچنان می‌گویم که انگیزه‌هایم مانند سابق است، هویتم همان قبلی است، اما شاید وارد مقطعی شده‌ام که باید کمتر به خودم و رکوردهایم نگاه کنم و بیشتر حواسم به باشگاه باشد. خوشبینم، چون از همان روز اول شروع به کار کردم. چون باور دارم که در تیم‌مان تغییراتی اعمال خواهیم کرد و برای آن‌ها هم مانند تابستان سال گذشته لازم نیست سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی انجام دهیم. نمی‌توانم باور کنم که این فصل اینقدر از اپیزود‌های منفی شبیه آن چیز‌هایی که از روز نخست داشتیم، ساخته شده باشد. کلی دلیل هست که من باور دارم این وضعیت تاتنهام اینگونه نمی‌ماند.

وی با رد برخی ادعا‌ها درباره بی‌میلی تاتنهام برای سرمایه‌گذاری جهت خرید بازیکن گفت: تنها چیزی که به نظر من کاملاً غیرمنصفانه است، فراموش کردن این موضوع است که ما بهترین استادیوم و بهترین زمین تمرینی را داریم و تابستان هم ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن خرج کردیم. این شاید یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌هایی بود که یک باشگاه لیگ برتری انجام داده، اما شما از بد و ناموفق بودن سرمایه‌گذاری‌های باشگاه حرف می‌زنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top