تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/21 - 18:18
کد خبر: 363225

زالی از استاندار تهران درخواست کرد: تعلیق تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر در تهران

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به استاندار تهران درخواست کرد تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درخواست کرد تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

در این نامه آمده است: پیرو مذاکره حضوری با توجه به شرایط جدی بیماری کووید۱۹ در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله ای جامع تر خواهشمند است دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

ساعاتی پیش نیز معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در مصاحبه ای اعلام کرد: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ نادر مرادی گفت: پیرو تاکیدات رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز تاکیدات مقام‌های استانی در خصوص عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، مجوزی از سوی پلیس اماکن برای برگزاری چنین مراسم‌هایی صادر نشده و به عبارتی دیگر برگزاری این مراسم‌ها فعلا و تا اطلاع بعدی ممنوع است.

برگزاری مراسم عزا و عروسی در تالارها ممنوع شد | پلیس با تالارهای خاطی برخورد می‌کند

طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از زمان شیوع کرونا در کشور تا امروز ۲۱ تیر، درمجموع ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر جان خود را از دست داده اند. در روز جاری (۲۱ تیرماه) ۵ استان در وضعیت قرمز و ۱۰ استان در وضعیت هشدار بوده اند و مسئولان می گویند باید اقدامات سختگیرانه تری اعمال شود. وگرنه آمار مرگ و میر بالاتر خواهد رفت.

افزایش آمارها در حالی رخ می دهد که بیمارستان ها با کمبود تخت و امکانات مواجه شده اند و کادر درمان کشور نیز به دلیل خستگی بیش از حد، توان مدیریت بیمارانِ بیشتر را ندارند. در این میان شمار زیادی از کادر درمانی بیمارستان های کشور شامل پزشکان و پرستاران و نیز شمار زیادی از نیروهای خدماتی بیمارستان ها به کووید۱۹ مبتلا شده اند و شماری نیز تاکنون جان خود را در این راه از دست داده اند.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top