تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/21 - 19:02
کد خبر: 363234

ساعت ‌های خورشیدی جدید گارمین معرفی شدند

گارمین به‌تازگی چند ساعت جدید معرفی کرده است که عموما قیمت بالایی دارند، اما عمر باتری بسیار خوبی ارائه می‌دهند. برای مثال ساعت‌های جدید سری Instinct تا ۵۰ روز شارژدهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گارمین چند روز پیش ساعت‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرد که مهم‌ترین ویژگی‌های شماری از آن را می‌توانیم امکان شارژ ازطریق پنل خورشیدی به‌حساب بیاوریم. گارمین ساعت‌های زیادی در بازار عرضه کرده است، بااین‌حال سه‌ سری از این ساعت‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارند و حال با اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید، قطعا محبوب‌تر از قبل هم می‌شوند. بر همین اساس گارمین از معرفی ساعت‌های جدید Fenix 6 و Instinct و Tactix Delta خبر داده است. اضافه شدن پنل خورشیدی تأثیر به‌سزایی روی بهبود عمر باتری ساعت‌های جدید گارمین می‌گذارد، به‌خصوص برای کسانی که ساعاتی طولانی در برابر نور مستقیم آفتاب هستند.

براساس اطلاعات رسمی، ساعت‌های هوشمند Fenix 6 Pro Solar و Fenix 6S Pro Solar بسته به شرایط مختلف بین ۹ تا ۱۴ روز شارژدهی می‌کنند. منظور از شرایط مختلف، قابلیت‌هایی است که کاربر از آن‌ها در ساعت خود بهره می‌گیرد. در مدل‌های به‌روزرسانی شده، گارمین میزان شارژدهی را بین ۱۰٫۵ تا ۱۶ ساعت اعلام کرده است؛ البته به‌شرطی که ساعت‌های جدید به‌میزان کافی در معرض نور خورشید قرار بگیرند. درکنار بهبود عمر باتری، ساعت‌های جدید سری Fenix بهتر از قبل می‌توانند فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری در کوهستان، موج‌سواری و سنگ‌نوردی داخل سالن را پایش کنند.

جدیدترین اعضای ساعت‌های خانواده‌ی Fenix نه‌تنها ازلحاظ عمر باتری و پایش فعالیت‌های ورزشی بهبود پیدا کرده‌اند بلکه قابلیت‌های دیگری نیز دارند که کاملا مشابه مدل‌های عادی است؛ قابلیت‌هایی که از بین آن‌ها می‌توانیم به وای‌فای و GPS داخلی به‌همراه حافظه‌ ذخیره ‌سازی محلی، پایش خواب و NFC اشاره کنیم. براساس اعلام رسمی، گارمین می‌خواهد ساعت Fenix 6S را با قیمت ۸۵۰ دلار عرضه کند. این ساعت تنها یک مدل با اندازه‌ی ۴۷ میلی‌متری دارد. قیمت ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 Pro Solar از ۹۴۹ دلار آغاز می‌شود.
در ادامه به ساعت‌های سری Instinct می‌رسیم که اعضای جدیدشان با نام‌های Surf و Tactical Solar Edition معرفی شده‌اند. این ساعت‌ها نسبت‌به خانواده‌ی Fenix قابلیت‌های تحسین‌برانگیز کمتری دارند، اما جالب است بدانید که با یک بار شارژ تا حداکثر ۵۰ روز دوام می‌آورند. نسخه‌ی Surf تا عمق ۱۰۰ متری دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. این نسخه همچنین برخی قابلیت‌های خاص نظیر تحلیل داده‌های مربوط به جزر و مد دارد.

نسخه‌ی Tactical مجهز به حالتی تحت عنوان Stealth است که با فعال‌سازی آن، قابلیت‌های ساعت در زمینه‌ی پایش فعالیت‌های مختلف غیرفعال می‌شود. این حالت همچنین باعث ایجاد سازگاری بین ساعت با عینک‌های دید در شب می‌شود. ساعت‌های جدید سری Instinct با قیمت ۳۹۹ دلار دردسترس قرار می‌گیرند.
درنهایت به ساعت دیگری از گارمین با نام کامل Tactix Delta Solar Edition می‌رسیم که برای مقاومت در برابر عوامل خارجی به استاندارد ارتش ایالات متحده مجهز شده است. داشتن گواهی MIL-STD-810 باعث می‌شود این ساعت به‌خوبی در برابر افتادن از ارتفاع، ضربه و موارد مشابه مقاوم باشد. ساعت موردبحث نیز با عینک‌های دید در شب سازگاری دارد و طبق اعلام رسمی، عمر باتری آن به حداکثر ۲۴ روز می‌رسد. در بین ساعت‌های جدید، قیمت Tactix Delta Solar Edition از همه بیشتر است. گارمین می‌خواهد این ساعت را با قیمت ۱٬۰۹۹ دلار عرضه کند.

یکی از قابلیت‌های بسیار جالب ساعت Tactix Delta Solar Edition گارمین کلیدی ویژه است که با فشردن آن می‌توانید در زمانی کوتاه، تمامی داده‌های ذخیره‌شده روی ساعت هوشمند را پاک کنید. این ساعت تمامی قابلیت‌های ساعت‌های خانواده‌ی Fenix را نیز دارد.

منبع: gsmarena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top