تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/23 - 17:43
کد خبر: 363542

سعادتمند: برنامه سه ساله داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعاهای برخی افراد در خصوص دخالت دیگران در باشگاه استقلال را قویا تکذیب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات بی مورد برخی افراد گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعاها چیست ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و کلیه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

برنامه سه ساله داریم

وی افزود: همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده‌ام که شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده‌ام و به تمامی مشکلات واقف هستم. چندین بحران بزرگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی سابقه‌ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت تاکید کرد: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آنها دیده می‌شود و میلیاردها تومان پول بیت‌المال این مملکت را هدف قرار داده برطرف نماییم چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده؛ حال که تیم و بازیکنان با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو عزل و نصب، بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهارنظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمندتر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پرطرفدارترین تیم در آسیا و پرآوازه‌ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می‌خواهم به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی‌تواند ظرف سه ماه صورت گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top