تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/29 - 18:23
کد خبر: 364306

کتاب مادرانه شهید مدافع حرم به چاپ دهم رسید

کتاب «کاش برگردی» شامل زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، نوشته‌ محمدرسول ملاحسنی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ کتاب «کاش برگردی» شامل زندگینامه شهید مدافع حرم زکریا شیری به روایت مادر، نوشته‌ محمدرسول ملاحسنی به‌تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسیده است.

چاپ اول تا سوم این‌کتاب در قالب پیش‌فروش کمتر از ۱۰ روز به فروش رفت و هم اکنون چاپ دهم آن در بازه زمانی دوماهه روانه کتاب فروشی‌ها شده است.

نویسنده این‌کتاب که پیش‌تر با کتاب «یادت باشد» نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته، این‌بار داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم را از زبان مادر شهید روایت کرده و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک‌زندگی ساده را با روایتی داستانی ارائه کرده است. کتاب «یادت باشد» پنجره‌ای عاشقانه برای از خود گذشتن و «کاش برگردی» پنجره‌ای مادرانه برای از کجا آمدن است.

همچنین برای این‌کتاب «پویش مطالعاتی دلتکانی» هم در نظر گرفته شده که در آن، هر کتاب دارای یک‌برگه مسابقه است که توضیح کامل و شیوه مسابقه در آن آمده است. علاقه‌مندان می‌توانند در هرکدام از بخش‌های مسابقه این‌پویش که تمایل دارند، شرکت کنند.

بخش اول پاسخ به ۱۰ سوال تستی است و جوایز این‌بخش، هر ماه پنج جایزه دو میلیون ریالی به‌صورت قرعه کشی از جواب‌های خواهد بود. بخش دوم تولید محتوا برای فضای مجازی(اینستاگرام) است؛ با جوایز پنج جایزه دو میلیون ریالی به‌صورت قرعه کشی از پست‌ها و دو جایزه دو میلیون ریالی به بهترین عکس تولیدی. همچنین دو میلیون جایزه دو میلیون ریالی به بهترین متن معرفی کتاب. بخش سوم مسابقه این‌پویش هم دلنوشته است که برای شرکت در آن، مخاطبان باید در قالب معرفی کتاب، بیان تاثیرات مطالعه کتاب، انتقاد و ... متن بنویسند. جوایز این‌بخش پنج جایزه دو میلیون ریالی به‌صورت قرعه کشی از بین تمام دلنوشته‌ها هستند.

بخش چهارم عکس یادگاری با پنج جایزه دو میلیون ریالی به صورت قرعه کشی از بین تمام عکس و بخش پنجم هم تولید فایل‌های صوتی (پادکست) حداکثر ۱۰۰ ثانیه‌ای است و جوایزش هم شامل سه جایزه دو میلیون ریالی به‌صورت قرعه کشی از بین تمام نماهنگ ها و دو جایزه دو میلیون ریالی به بهترین نماهنگ صوتی از نظر محتوا و تدوین است. بخش ششم این‌پوشش تولید نماهنگ است که کلیپ، نماهنگ یا موشن‌ با محوریت کتاب موردنظر شاخه‌های آن هستند. جوایز این‌بخش هم سه جایزه دو میلیون ریالی به صورت قرعه کشی از بین تمام نماهنگ ها دو جایزه دو میلیون ریالی به بهترین نماهنگ از نظر محتوا و تدوین به قید قرعه هستند.

هفتمین بخش پویش مذکور، نقاشی کودک برای افراد زیر ده سال است که می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع شهدای مدافع حرم و فرزندان شهدا کشیده و ارسال کنند. نقاشی‌های برتر این‌بخش در قالب یک‌مجموعه به عنوان هدیه به فرزندان شهید شیری اهدا خواهند شد. جوایز این‌بخش هم شامل سه جایزه دو میلیون ریالی به‌صورت قرعه کشی از بین تمام نقاشی‌ها، دو جایزه دو میلیون ریالی به بهترین نقاشی اهدا و نقاشی های برگزیده تقدیم فرزندان شهید خواهند بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top