تاریخ انتشار: شنبه 1399/05/04 - 12:02
کد خبر: 364879

سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل +آخرین اخبار فصل نهم کالاف

قبل از توضیحات سیزن 9 کالاف دیوتی ، اگر شما هم از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل هستید می توانید برای خرید سی پی کالاف با بهترین قیمت به وب سایت موجو ‏شاپ مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن مقدار سی پی که می خواهید خریداری نمایید لازم به ذکر است که این فروشگاه اینترنتی دارای نماد نماد الکترونیکی معتبر می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» همانطور که می دانید چند هفته‌ای از انتشار سیزن ۸ بازی کالاف دیوتی موبایل می گذرد و بازیکنان در حال رقابت با یکدیگر می باشند اما، در این بین اطلاعات جدید و رسمی سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل از سوی استودیوی بازی سازی اکتیویژن منتشر شده است، در ادامه با من همراه باشید تا اطلاعات منتشر شده در رابطه با سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل را با شما به اشتراک بگذارم.

قبل از توضیحات سیزن 9 کالاف دیوتی ، اگر شما هم از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل هستید می توانید برای خرید سی پی کالاف با بهترین قیمت به وب سایت موجو ‏شاپ مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن مقدار سی پی که می خواهید خریداری نمایید لازم به ذکر است که این فروشگاه اینترنتی دارای نماد نماد الکترونیکی معتبر می باشد.

سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل +آخرین اخبار فصل نهم کالاف

تاریخ انتشار سیزن 9 بازی کالاف دیوتی موبایل

در ابتدا در رابطه با تاریخ انتشار سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل باید بگویم که طبق اطلاع رسانی استودیو بازی سازی اکتیویژن سیزن ۹ این بازی در تاریخ ۶ آگوست یعنی ۱۶ مرداد ماه منتشر خواهد شد و قرار است یک سری ویژگی های جدید و خاص به این فصل از بازی کال آف دیوتی موبایل اضافه شود.

بتل رویال

در ابتدا به سراغ حالت بتل رویال سیزن ۹ خواهم‌ رفت در این حالت بتل رویال سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل شما می توانید یک مپ جدید که از نسخه  Black Ops 4s Blackout به بازی اضافه شده است را مشاهده کنید شما می توانید از اسلحه های بسیار قدرتمند و فوق العاده ای در حالت بتل رویال استفاده کنید.

سلاح ها

در این سیزن شما می توانید شاهد به روزرسانی بسیاری از سلاح های بازی کالاف دیوتی موبایل باشید و مهمتر از همه اینکه اگر از طرفداران بازی کال آف دیوتی موبایل باشید قطعاً می‌دانید که در سیزن ۴ این بازی یک سری سلاح های خاص در بازی اضافه شده بودند قرار است که این سلاح ها در سیزن ۹ دوباره به بازی اضافه شوند و ضمن اینکه شما می‌توانید اسلحه Gunsmith سفارشی سازی کنید.

  • اسلحه Gunsmith

می خواهم در رابطه با سلاح های جدید در سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل صحبت کنم باید بگویم که شما میتوانید یک Gunsmith جدید را در سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل مشاهده کنید که تمام ویژگی ها و قابلیت های او به روز رسانی شده است.

  • اسلحه M13

یکی دیگر از سلاح های جدیدی که شما می توانید در این فصل آن استفاده کنید اسلحه M13 است این اسلحه جزو سلاح های کلاس AR می باشد یکی از بهترین اسلحه ها در بازی کالاف دیوتی Warzone در حال حاضر است.

  • اسلحه GPAS12

اسلحه جدید دیگر GPAS12 می باشد که جزو شاتگان ها بوده و بیشتر برای نبردهای بردن نزدیک مناسب است. لازم به ذکر است که دارای قدرت بسیار زیادی را می تواند آسیب و خسارت زیادی وارد کند.

  • اسلحه 48Dredge

دیگر اسلحه جدید48 Dredge می باشد که قدرت بسیار بالایی دارد و همچنین سرعت بارگیری مجدد آن خیلی سریع است اما هنوز توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل در رابطه با این اسلحه هیچ توضیحی نداده اند که قرار است به سیزن ۹ اضافه شود و یا سیزن ۱۰ !

سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل +آخرین اخبار فصل نهم کالاف

مپ های سیزن 9 کالاف دیوتی موبایل

در رابطه با مپ ها و نقشه هایی که قرار است به سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل اضافه شود باید بگوییم که هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این مپ ها منتشر نشده است اما، توسعه دهندگان بازی کال اف دیوتی موبایل این نوید را داده‌اند که قرار است مپ های جدیدی به این بازی اضافه شود و به نظر می‌رسد تمامی مپ هایی که قرار است به این فصل از بازی کال آف دیوتی موبایل اضافه شود شباهت بسیار زیادی به مپ های Warfare 2019 دارد.

Operator Skill

بخش Operator Skill بازی کالاف دیوتی موبایل نیز در سیزن ۹ قرار است به روز رسانی شود و قرار است یک مسلسل بسیار قدرتمند به این بازی اضافه شود که برای نبردهای برد نزدیک مناسب میباشد.

مپ جدید برای رقابت های چند نفره

یکی دیگر از ویژگی‌های قرار است در سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل با آن روبرو شوید این است که شما می توانید یک نقشه جدید برای رقابت های گروهی و یا دو نفره داشته باشید که در هر یک از این نقشه ها شما با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد.

مود جدید

این مود یکی از سوپرایز های ویژه اکتیویژن برای طرفداران کالاف دیوتی موبایل می باشد. در واقع در این مود دو تیم ۱۰ نفره در رقابت های TDM باید با یکدیگر به رقابت بپردازند لازم به ذکر است که این مود در مپ های چند نفره در دسترس خواهد بود و شما می توانید به صورت رندوم با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top