تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/05/06 - 19:06
کد خبر: 365250

خاکی صدیق: نمره خوبی به آموزش عالی در بحث مقابله با کرونا می‌دهم

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: کارنامه کلی آموزش عالی در بحث مقابله با این بیماری را مثبت ارزیابی می‌کنم و نمره خوبی به آن می‌دهم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، که امروز  دوشنبه 6 مرداد ماه با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، جاماسب نوزری، مدیر کل امور دانشجویان داخل، عبدالحمید علیزاده، مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی و منصوره سادات صادقی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت به صورت مجازی برگزار شد با تاکید بر انعطاف‌پذیری در اجرای قوانین جاری در دوران شیوع ویروس کووید -19گفت: بایستی قوانین را به گونه‌ای اجرا کنیم که کمترین آسیب را به ذینفعان برساند.

خاکی صدیق: نمره خوبی به آموزش عالی در بحث مقابله با کرونا می‌دهم

خاکی صدیق افزود: در چند ماه گذشته، تمامی فعالیت‌های جاری کشور از جمله در بخش آموزش عالی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. این تاثیر موجب تغییر جهت در فعالیت‌های جاری آموزش عالی شد. در این میان نیاز است در موارد مختلفی همچون کمیسیون موارد خاص، رویداد‌های دانشجویی و دانشجویان بین‌المللی، سیاست‌های هماهنگی را در پیش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه معاونت آموزشی وزارت علوم چه در بخش ستادی و چه در دانشگاه‌ها تصمیمات به موقعی گرفته است، تصریح کرد: کارنامه کلی آموزش عالی در بحث مقابله با این بیماری را مثبت ارزیابی می‌کنم و نمره خوبی به آن می‌دهم.

خاکی صدیق با تاکید بر کسب تجربه‌ها و دستاورد‌های بزرگی در آموزش عالی به واسطه کرونا اظهار کرد: در کنار مصائب و مشکلات پیش آمده با شیوع این ویروس همچون توقف آموزش حضوری، دستاورد‌ها و تجربیات تازه‌ای نیز کسب شد. نوع مشکلات پیش آمده برای آموزش عالی متفاوت از آموزش و پرورش بوده است به عنوان نمونه، تنوع حضور دانشجو‌های مختلف در یک کلاس آموزش عالی، در آموزش و پرورش وجود ندارد. با توقف آموزش حضوری، به دنبال یافتن و اتخاذ راه حل جایگزین با همفکری مدیران و روسای دانشگاه‌ها رفتیم و در نهایت آموزش مجازی را جایگزین آموزش حضوری کردیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top