تاریخ انتشار: شنبه 1399/05/11 - 09:41
کد خبر: 365672

آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید جوانان یوونتوس شد

آندره‌آ پیرلو مدعی شد از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری پیشنهاد داشته ولی با رد آنها در نهایت مربی‌گری تیم زیر ۲۳سال یوونتوس را به عهده گرفته.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، آندره‌آ پیرلو دیروز رسماً به عنوان مربی تیم زیر 23سال یوونتوس منصوب شد. او حالا می‌گوید پیش از قبول این سمت از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس پیشنهادهایی داشته ولی با رد آنها تصمیم گرفته به باشگاه سابقش یووه برگردد و هدایت تیم زیر 23سالش را به عهده بگیرد.

پیرلو در فاصله سالهای 2011 تا 2015 با پیراهن بیانکونری بازی می کرد. او برای یوونتوس 164 بازی انجام داده، چهار بار قهرمان سری آ شده و رویهم رفته 7 جام قهرمانی بدست آورده. پیرلو بعد از ترک یوونتوس به آمریکا رفت و دو سال در نیویورک سیتی بازی کرده و سپس کفشهایش را آویخت.

پیرلوی 41ساله بعد از منصوب شدن به عنوان مربی زیر 23ساله یووه گفت: " من مربی های زیادی داشتم که از همه آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنچلوتی، لیپی، کونته و آلگری. ولی به نظرم هر کس باید راه خودش را برود. تیم من باید خوب بازی کند. تیم من باید همیشه برای پیروزی بازی کند. وقتی فوتبالیست بودم از خیلی چیزها بدم می آمد و حالا به عنوان مربی نمی خواهم شاهد آنها در تیمم باشم".

سرمربی جدید تیم زیر 23سال یوونتوس در این کنفرانس خبری گفت: " گواردیولا و زیدان؟ همه می‌خواهند از مسیر حرکت آنها تقلید کنند ولی کسی که به آنجا می‌رسد باید لیاقتش را داشته باشد. من از تیم‌های دیگر سری آ و تیم‌های لیگ برتر هم پیشنهاد داشتم. ولی احساس کردم مسیر درست برای شروع مربی‌گری ام همین است".

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top