تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/12 - 08:10
کد خبر: 365795

‌معرفی شرکت‌های برتر در زمینه ارائه سرورهای مجازی ایران

در نهایت باید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید، توجه کنید همیشه قدمت و معروفیت یک برند یا شرکت، به معنی کیفیت و خدمات بهتر نیست زیرا در بازار رقابتی امروز شرکت های متوسط،‌معمولا خدمات بهتر با هزینه کمتری ارائه می دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اگر شما مالک یک کسب و کار هستید به احتمال زیاد زمانی که ترافیک وب سایتتان افزایش یابد، سعی در بهبود عملکرد وب سایت خود خواهید داشت و یکی از اصلی ترین راه حل های بهبود عملکرد یک وب سایت، ارتقا سرویس میزبانی آن است، در صورتی که فرض کنیم سایت شما در حال میزبانی بر روی هاست های اشتراکی است، می توانید آن را به یک سرور مجازی ایران منتقل کنید.

با توجه به اهمیت وب سایتِ کسب و کارها، انتخاب سرویس دهنده ای مورد اعتماد در زمان خرید سرور مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است، برهمین اساس در این مطلب سعی شده است تا ده شرکت معتبر در این زمینه به همراه نقاط ضعف و قدرت هر کدام معرفی شود، تا شما بتوانید سرویس دهنده مورد نظر خود را به راحتی و بدون نگرانی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که سرور مجازی از لحاظ کارایی کاملا شبیه به یک سرور اختصاصی است، اما باید این نکته را در نظر بگیرید، در صورتی که ترافیک وب سایت شما بیش از توان یک سرور مجازی باشد، می بایست سایت خود را به یک سرور اختصاصی ایران منتقل کنید. پیشنهاد می کنم ویژگی ها و تعرفه خدمات مربوط به اجاره و مدیریت سرورهای اختصاصی در ایران را در این سایت مشاهده و بررسی کنید: https://serversetup.co/iran-dedicated-server

ایران سرور

ایران سرور با بیش از ۱۲ سال فعالیت در زمینه میزبانی وب یکی از شرکت های قابل اعتماد دراین حوزه است خدمات مجموعه ایران سرور تنها به سرور مجازی ختم نمی شود و این مجموعه در تمام زمینه های میزبانی وب فعال است و خدمات خیلی خوب و با کیفیتی را ارائه می کند و از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردار است.

این مجموعه سرورهای مجازی را در دو گروه سرور مجازی پرسرعت و سرور مجازی حجم بالا ارائه می کند

سرورستاپ

شاید در بین وب سایت هایی که به معرفی آنها پرداخته ایم، نام این وب سایت را کمتر شنیده باشید، وب سایت سرورستاپ بیش از ۷ سال است که در زمینه میزبانی وب در حال فعالیت است ، این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات مربوط به سرورهای اختصاصی و مجازی، نامی شناخته شده برای کاربران پرستاشاپ است و خدمات قابل توجهی را در این زمینه ارائه می کند.

این مجموعه سرور های مجازی را در دو گروه سرور مجازی SSD و سرور مجازی Nvme ارائه می کند. سرورستاپ برای حفظ کیفیت سرویس دهی منابع را بصورت اختصاصی و کنترل شده، بین سرورهای مجازی تقسیم میکند.شما می توانید به صفحه ویژگی های سرور های مجازی ایران را در این صفحه مطالعه کنید:  https://serversetup.co/vps-iran

میهن وب هاست

اگر شما جز کاربران قدیمی وب فارسی باشید قطعا با مجموعه میهن وب هاست به طور کامل آشنا هستید، این مجموعه بیش از یک دهه است که در وب فارسی فعال است و اکثر کاربران این مجموعه را با هاست SSD به یاد دارند، در حال حاضر مجموعه میهن وب هاست خدمات سرور مجازی خود را در گروه های سرور مجازی، سرورمجازی مدیریت شده و سرور مجازی حرفه ای ارائه می کند.

پارس پک

می توان گفت مجموعه پارس پک نقطه شروع خدمات مبتنی بر کلود در ایران است، این مجموعه با در اختیار گذاشتن پنلی حرفه ای برای مدیریت هاست و سرور به کاربران، فعالیت خود را آغاز کرده است در حال حاضر مجموعه پارس پک با سابقه ای بیش از ۱۰سال فعالیت در زمینه میزبانی وب یکی از نام های شناخته شده است.

میزبان پاییتخت

 کاربران مجموعه میزبان پاییتخت را با پلن های متفاوت میزبانی وب می شناسند شرکت میزبان پاییخت با ایجاد محصولات متنوع سعی در ارائه خدمات مورد نیاز کاربران کرده است، در همین راستا، نوآوری و خلاقیت را معیار سرویس دهی خود قرار داده است. سرور مجازی میزبان پاییتخت بروی بستر رایانش ابری با منابع بالا ارائه می شود.

از آنجایی که معیارهای سنجش هاستینگ ها از دیدگاه هر کاربر متفاوت است برخلاف آنچه که در ابتدای مقاله گفته شد به جای معرفی نقاط ضعف و قدرت هر مجمومه به معرفی معیارهای سنجش کیفیت یک سرویس دهنده می پردازیم تا هر شخصی بتواند به راحتی سرویس دهنده ای که قصد خرید سرویس از آن را دارد براساس این معیارها بسنجد و بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.

کدام سرویس دهنده را برای خرید سرور مجازی یا سرور اختصاصی ایران انتخاب کنم؟

شرکت های متفاوتی برای ارائه خدمات میزبانی بر بستر VPS وجود دارند، کیفیت سرویس دهی موضوعی است که طی تجربه به آن خواهید رسید و بصورت قطعی نمیتوان گفت کیفیت کدام سرویس دهنده از بقیه بهتر است. در زمان انتخاب به مواردی مانند خدمات پشتیبانی، گارانتی بازگشت وجه، امکان ارتقا سرور، تکنولوزی دیسک و فرکانس و تعداد Core های CPU دقت کنید،‌ همه موارد را با قیمت محصول مقایسه و در نهایت انتخاب کنید،‌دقت کنید که در سرور مجازی بک آپ گیری از اطلاعات برعهده شماست، پس اگر فضای پشتیبان نیاز دارید آن را هم به سرویس خود اضاف کنید.

 برخی از شرکت های ارائه دهنده، تنها سرور را در اختیار شما قرار میدهند و پشتیبانی نرم افزاری ارائه نمی شود، برخی دیگر از شرکت ها با هزینه مجزا امکان ارائه برخی از پشتیبانی  نرم افزاری را ارائه میدهند و اگر خوش شانس باشید شاید شرکتی را پیدا کنید که پشتیبانی رایگان ارائه دهد! همیشه سعی کنید از شرکتی خدمات سررور مجازی را دریافت کنید که پشتیبانی نرم افزاری نیز ارائه کند تا در زمان مشکل امکان دریافت خدمات پشتیبانی وجود داشته باشد.

سعی کنید پس از سفارش سرویس تا زمان بازگشت وجه، سرور و خدمات شرکت میزبانی را محک بزنید تا در صورت نیاز امکان تغییر سرویس دهنده برای شما وجود داشته باشد.

قبل از تهیه سرویس با شرکت ارائه دهنده تماس تلفنی برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید، معمولا از نحوه پاسخ گویی به سوالات می توان تا حدودی به مدل سرویس دهی و کیفیت شرکت ارائه دهنده پی برد. امکانات پنل دسترسی نیز از دیگر ویژگی های یک سرویس است، به این معنا که امکان Reset، VNC، Change password  از طریق پنل کاربری در اختیار شما قرار دارد و شما برای انجام برخی امور نیازی به خدمات پشتیبانی نخواهید داشت.

در نهایت باید تصمیم بگیرید و انتخاب کنید، توجه کنید همیشه قدمت و معروفیت یک برند یا شرکت، به معنی کیفیت و خدمات بهتر نیست زیرا در بازار رقابتی امروز شرکت های متوسط،‌معمولا خدمات بهتر با هزینه کمتری ارائه می دهند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top