تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/14 - 15:12
کد خبر: 366103

نامه‌نگاری استقلال به فیفا درمورد پرونده داریوش شجاعیان

مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص موضوعات مختلف مربوط به این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، احمد سعادتمند در خصوص جلسه امروز مدیران باشگاه استقلال اظهار داشت: در جلسه‌ای که همه اعضا امروز در آن حضور داشتند بیشتر در خصوص تأمین منابع مالی چه ارزی و چه ریالی به خاطر صدور آراء فیفا گفت‌وگو کردیم و در این زمینه راه‌های تأمین منابع را مورد بررسی قرار دادیم.

سعادتمند در مورد خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال عنوان کرد: در پرونده میگوئل کولی برنده شدیم که برای اولین بار است استقلال یک شکایت را در فیفا پیروز می‌شد.

وی در مورد وضعیت داریوش شجاعیان گفت: در تماسی که با مهدی محمدنبی داشتم از او خواهش کردم و اجازه گرفتم که با فیفا مکاتبه کنیم. در شرایط عادی باید فصل جدید را شروع می‌کردیم و شجاعیان بازیکنی حرفه‌ای و صحیح و سالم است که می‌تواند به ما و حتی به تیم ملی کمک کند. ما در این مورد با فیفا مکاتبه کرده‌ایم  و منتظر جواب این نهاد هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پرونده ساشاشفر اظهار داشت: در پرونده کولی پیروز شدیم و قطعا در پرونده ساشا هم ما برنده خواهیم بود. در پرونده وینفردشفر سه نوبت مکاتبه کردیم اما روی این رأی تأیید شده، باید 600 هزار دلار تأمین کنیم و تلاش می‌کنیم که این موضوع محقق شود.

سعادتمند در مورد اینکه گفته می‌شود در لیست فصل آینده تیم استقلال که توسط فرهاد مجیدی ارائه شده نام احسان حاج‌صفی وجود دارد، عنوان کرد: جلساتی را با کادر فنی و سرمربی تیم داشتیم. تلاش می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم. بچه‌های ما پرقدرت و با کیفیت هستند. قصد داریم امسال کمترین خروجی را داشته باشیم و بازیکنانی را که اضافه می‌کنیم با کیفیت و در حد نام استقلال باشند.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبر و در مورد تمدید قرارداد برخی بازیکنان اظهار داشت: بیشتر از 5 بازیکن ما قراردادشان تمام شده که با اکثر آن‌ها تمدید می‌کنیم و این کار را بر اساس راهکارها و تأمین منابع مالی شروع کردیم. تا آخر این هفته خبرهای خوبی  می‌شنوید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه قبلا گفته بود بعد از سی سال یک خبر خوش می‌دهد، اظهار داشت:  برخی می‌گویند ورزشگاه مرغوبکار پیر است اما مرغوبکار پیر نیست. از عزیزانی که قبلا برای این کار تلاش کرده بودند تشکر می‌کنم. موفق شدیم سند این ورزشگاه را به نام باشگاه استقلال بگیریم که 500 میلیارد تومان ارزش دارد. شما وقتی می‌خواهید وارد بورس شوید باید افزایش سرمایه و ... داشته باشید. همه این‌ها را با قید فوریت انجام می‌دهیم. از افتخارات باشگاه استقلال است که سند این ورزشگاه به نام باشگاه خورده، چون بدهی زیاد دارد و املاک خاصی نداشته، اما الان سند مرغوبکار به نام استقلال است و بنا داریم بازسازی و توسعه و تجهیز آن را انجام بدهیم.

سعادتمند تصریح کرد:‌ امروز به همراه حجت نظری با شهردار منطقه 5 از کمپ حجازی بازدید کردیم و احتمالاً سند آن را هم تا هفته آینده می‌گیریم. امیدواریم با مشارکت عزیزان اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

وی در خصوص اینکه اگر استقلال ظرف یکسال وارد بورس نشود باید به وزارت ورزش برگردد عنوان کرد: وقتی می‌گوییم خبر خوب یعنی اما و اگر ندارد. سند به نام باشگاه استقلال شده و این خبر خوبی است که 4.5 هکتار در تهران بزرگ به نام باشگاه استقلال است .سعی می‌کنیم تمام اموال مربوط به باشگاه استقلال را پیگیری کنیم و سند آن‌ها را بگیریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top